Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عمومی بانک تجارت در پی فراخوان وبسایت این بانک در تاریخ 29 تیرماه سال جاری باحضور 15 نفر از سهامداران حقیقی و حقوقی با رعایت حصول حد نصاب قانونی ( 50 درصد سهامداران به اضافه یک سهم ) و همچنین حضور آنلاین دیگر سهام داران برگزار شد.

یکی از محورهای برگزاری این مجمع تعیین پاداش اعضاء هیأت مدیره برای عملکرد سال مالی منتهی به 1399/12/30 بوده است که حاوی نکات جالبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ویدئویی که از طریق ضبط پخش زنده این جلسه در اپلیکیشن همراه بانک تجارت پخش شده است اعضای هیات مدیره بانک تجارت در چند ثانیه پاداشی 500 میلیون تومانی برای خود تصویب می کنند که در ادامه ویدئوی آن را مشاهده می کنید:

در ابتدا ناظر جلسه پیشنهاد تصویب پاداش خالص 400 میلیون تومانی می دهد و سپس اعضا به بهانه تصویب پاداش ناخالص و کسر مالیات 100 میلیون تومان دیگر به ای مبلغ در شرایط فعلی اقتصادی اضافه می کنند.

اما نکته دیگر این است که در گزارش وبسایت بانک تجارت این بخش از جلسه قید نشده و به مصوبات دیگر مجمع سالیانه بانک تجارت اشاره شده است.

مجمع عمومی این بانک اما در فایل ضمیمه اطلاعیه خود در سایت کدال سازمان بورس و اوراق بهادار، در تشریح سایر مصوبات خود گفته که برای حداقل دوجلسه در ماه، اعضای هیات مدیره مبلغ 3 میلیون تومان حق حضور و یک میلیون وسیصد هزار تومان برای شرکت اعضا در جلسات کمیته های خصصی به شرط حداقل یک جلسه

در ماه مبلغ یک میلیون و سیصد هزار تومان مازاد به عنوان حق حضور دریافت خواهند کرد.

این تصمیمات درحالی گرفته می شود که محل انتقاد وارده به آن نه قانونی بودن یا نبودن چنین تصمیماتی بلکه مشکلات اقتصادی این روزها و تلاش های گاها بی سرانجام شهروندان عادیبرای گرفتن چند میلیون وام از همین بانک ها، اتخاذ چنین تصمیماتی را زیرسوال می برد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سهامداران بانک اخبار حوادث تجارت فیلم بانک پاداش میلیونی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی فرشته حسینی و نوید محمد زاده فرشته حسینی ریحانه پارسا سردار آزمون مهدی قائدی سردار آزمون و نامزدش میلیون تومان بانک تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.

به گزارش مهر، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس