Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@02:29:38 GMT

سایپایی ها؛ می خواهیم در لیگ برتر بمانیم

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۵۹۸۷

سایپا در یک جدال سخت و نفس گیر آلومینیوم اراک را با گل مجید علیاری شکست داد تا در فاصله یک هفته مانده به پایان بازی ها هم چنان به بقاء در جدول بازی ها امیدوار باشد. 

به گزارش "ورزش سه"، در بازی های دوشنبه شب اتفاقات به سود سایپا رقم خورد؛ چرا که ذوب آهن در استادیوم نقش جهان با دو گل در برابر سپاهان شکست خورد تا با این نتایج سایپا و ذوب آهن هم امتیاز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر ذوب آهن از ضربه پنالتی استفاده می کرد و بازی را به تساوی می کشاند کار برای سایپا در هفته پایانی به منظور بقاء سخت می شد. حالا هم چیز به هفته پایانی کشیده شده است. در مسابقه ای که سایپا باید در خانه تراکتور به میدان برود و ذوب آهن هم پذیرای مس رفسنجان خواهد بود. ارایه بازی جوانمردانه از سوی تراکتور و مس رفسنجان حق را به حقدار خواهد داد و در نهایت تیمی در جدول بازی ها می ماند که شایسته تر است. 

 

 

و اما گل مجید علیاری که در دقیقه 76 بازی به ثمر رسید شادی بی اندازه سایپایی ها را به همراه داشت؛ آنها برای رسیدن به گل از ابتدای بازی ارایه گر بازی تهاجمی بودند و هر چه از بازی سپری می شد استرس سایپایی ها بیشتر می شد تا اینکه ضربه مجید علیاری به گل تبدیل شد و سایپا با حفظ این گل به سه امتیاز حیاتی و ارزشمند دست یافت و یک هفته دیگر با رویای ادامه حضور در جمع تیم های لیگ برتری زندگی خواهد کرد. شاید شرایط ذوب آهن برای ماندن در لیگ برتر بهتر باشد به این خاطر که در هفته پایانی در خانه و در برابر تیم مس بازی خواهد کرد و سایپا باید در خانه تراکتور به میدان برود، اما در فوتبال وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد و سایپا کاملا حق دارد نگاه امیدوارانه ای به هفته پایانی بازی ها داشته باشد.

 

 

سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سایپا هفته پایانی بازی ها ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۵۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + فیلم

دیدار تیم‌های منچسترسیتی و ولورهمپتون در چارچوب هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس با برتری منچسترسیتی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و ولورهمپتون امشب _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۲۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچسترسیتی به‌پایان رسید.

ارلینگ هالند در دقیقه ۱۲ (از روی نقطه پنالتی)، ۳۵، ۳+۴۵ (از روی نقطه پنالتی) و ۵۴ و خولین آلوارز در دقیقه ۸۵ گل‌های منچسترسیتی را به ثمر رساندند.

تک گل تیم ولورهمپتون را هوانگ هی چان در دقیقه ۵۳ به ثمر رساند.

خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون کد خبر 750565

دیگر خبرها

  • نوشاد عالمیان با عبور از سد چینی به جمع 32 نفر برتر گرندپریکس عربستان راه یافت
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + فیلم
  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد