Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پرسپولیس درخصوص پیروزی تیمش برابر تراکتور صحبت کرد.

امید عالیشاه درباره برتری سه بر یک پرسپولیس مقابل تراکتور اظهار داشت:

در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌هایی هم داشتیم. در ابتدای نیمه دوم غافلگیر شدیم اما بازیکنان ما نشان دادند بین‌المللی هستند. خوب شرایط را کنترل کرده و به بازی برگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها حسرت من این است که هواداران در ورزشگاه حضور ندارند و جای آنها خالی است اما انرژی و نفس گرم‌شان سبب می شود بچه ها برای شادی هواداران مضاعف کار کنند. 

به گزارش طرفداری؛ وی درباره استرس هواداران برای قهرمانی پرسپولیس در بازی پایانی لیگ مقابل پیکان گفت:

امیدوارم هفته آخر هم این اتفاق بیفتد. باید به یک نکته هم اشاره کنم. در بیشتر نقاط دنیا هواداران آرام آرام وارد ورزشگاه می‌شوند و امیدوارم بحث واکسیناسیون هرچه زودتر حل شود زیرا فوتبال بدون تماشاگر روح ندارد و گویا جای یک چیز همیشه خالی است. فوتبال بدون تماشاگر کسل‌کننده است.

بازیکن تیم پرسپولیس درخصوص فرصت‌های از دست رفته این تیم اضافه کرد:

امیدوارم آن روز اتفاق بیفتد. اگر قرار باشد همه توپ‌ها به گل برود، فوتبال بسکتبال می شود. باید موقعیت ایجاد کنید تا چند توپ به گل برود.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس امیر قلعه نویی مقابل دوربین طرفداری: به دغدغه های مردم رسیدگی کنید، در حق نسل جوان جفا شده است فیروز کریمی: وقتی بیرون روی دارم، چرا باید در کنفرانس شرکت کنم؟! کیمیا علیزاده و در آغوش گرفتن ناهید کیانی پس از برد مقابل او / عکس استیون جرارد: رئال مادرید از من می خواست در لیورپول جنگ درست کنم و برای جدایی فشار بیاورم خواستگاری کردن مکس کروزه از معشوقه اش در جریان مصاحبه تلویزیونی در المپیک توکیو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر

 هواداران پرسپولیس با حضور 60 هزار نفری در بازی سپاهان رکورد جالبی را برای خود ثبت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه آزادی که با صندلی‌گذاری طبقه دوم مدت‌هاست با عنوان استادیوم صد هزار نفری وداع کرده، باید حدود 78 هزار صندلی صندلی در خود داشته باشد اما با تخریب بخشی از ورزشگاه و ناتوانی در ساخت دوباره آن، تنها 45 هزار صندلی را روی خود می‌بیند.

به همین دلیل هواداران پرسپولیس با مانعی جدی برای پر کردن ورزشگاه مواجه بودند و مسئولان این باشگاه نیز تنها توانستند ظرفیت فروش بلیت تا همین حد را به دست بیاورند. اما بسیاری از تماشاگران این تیم با هجوم به استادیوم توانستند بدون بلیت وارد ورزشگاه شوند و به صورت فشرده و متراکم روی سکوهای استادیوم آزادی بنشینند.

بر اساس تخمین خبرنگاران حاضر در استادیوم آزادی چیزی حدود 55 تا 60 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند که این عدد دو برابر تعداد تماشاگری است که در بازی همزمان دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال را از نزدیک تماشا کردند.

باتوجه به برگزاری همزمان این دو بازی در تهران و تبریز، هواداران پرسپولیس که در سال‌های گذشته با ممنوعیت‌های مختلف امکان حضور تمام و کمال در ورزشگاه خانگی تیمشان را نداشتند، یک بار دیگر خود را به عنوان پرتماشاگرترین تیم فوتبال ایران در یک روز حساس ثابت کنند. البته شاید اگر استقلال با سپاهان در این ورزشگاه بازی داشت هم، این تعداد تماشاگر به ورزشگاه آزادی می‌آمد.

البته فراموش نکنید که باشگاه پرسپولیس با برچسب 300 هزار تومانی روی قسمت روبروی جایگاه گران‌ترین بلیت فوتبال ایران را به خود اختصاص داده اما در عین حال هواداران این تیم نیز سریع‌تر از همه جای ورزشگاه، بلیت این قسمت را خریداری می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • سکوهای ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس قرمز شد +فیلم
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید