Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@21:21:54 GMT

موفقیت میسون مانت در افزایش حجم عضلاتش / عکس

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۶۲۴۱

موفقیت میسون مانت در افزایش حجم عضلاتش / عکس

مانت به خوبی توانسته زمینه رشد فیزیکی خودش را فراهم کند. 

میسون مانت در افزایش حجم عضلات خود موفق بوده است. 

به گزارش طرفداری، میسون مانت در تعطیلات تابستانی از فرصت استفاده کرده و یک پیشرفت چشمگیر از لحاظ فیزیکی تجربه کرده است. در تازه ترین تصاویری که از این هافبک چلسی منتشر شده، می توان به وضوع افزایش حجم عضلات او را مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میسون مانت با ظاهری جدید

 

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس امیر قلعه نویی مقابل دوربین طرفداری: به دغدغه های مردم رسیدگی کنید، در حق نسل جوان جفا شده است فیروز کریمی: وقتی بیرون روی دارم، چرا باید در کنفرانس شرکت کنم؟! کیمیا علیزاده و در آغوش گرفتن ناهید کیانی پس از برد مقابل او / عکس استیون جرارد: رئال مادرید از من می خواست در لیورپول جنگ درست کنم و برای جدایی فشار بیاورم خواستگاری کردن مکس کروزه از معشوقه اش در جریان مصاحبه تلویزیونی در المپیک توکیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میسون مانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد منصوری عصر دوشنبه در بازدید از پروژه های شهرستان بهمئی افزود: پروژه آبرسانی به شهرستان بهمئی که طی ۱۱ سال تنها ۳۵ درصد پیشرفت داشت، در حال حاضر به رشد ۸۵ درصدی رسیده است.

وی با بیان اینکه تاکید رئیس جمهوری نیز سرعت بخشی و تکمیل این پروژه است، اظهار کرد: بر اساس هدف گذاری انجام شده این پروژه تا پاییز سال جاری در مدار بهره‌برداری قرار می گیرد.

منصوری گفت: تاکنون یکهزار میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

وی اظهار کرد: با تحقق این پروژه سه و نیم میلیون متر مکعب آب برای حوزه صنعت و کشاورزی و پوشش پنج و نیم میلیون متر مکعبی آب شرب را خواهیم داشت.

کد خبر 6092366

دیگر خبرها

  • آیا می‌توانید در سنین بالا عضلاتتان را بسازید؟
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • افزایش بهره‌وری اوقاف یعنی موفقیت در گستراندن خیرات در کشور
  • تساوی زشت؛ الگری و پیولی، دیگر بس است!
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • علل پرش و اسپاسم عضلانی