Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس پورموسوی در کنفرانس خبری پس از بازی فولاد و نفت، جواد نکونام را به توپ بست

به گزارش طرفداری، در جریان بازی فولاد خوزستان و نفت آبادان جواد نکونام و سیروس پورموسوی لب خط با هم درگیر شدند. در پایان بازی پورمسوی درباره این درگیری حرف زد.

سیروس پورموسوی گفت:

جواد نکونام به من گفت جادوگر، او به من توهین کرد و تهمت زد و باید در کمیته اخلاق ثابت کند چون حتما از او شکایت می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او باید ادعایش را ثابت کند اما من همین الان به شما ثابت می کنم نکونام جادوگر است.

سرمربی نفت آبادان ادامه داد:

دو سال گذشته روی دروازه چه تیمی آب ریختند و دوربین گرفت؟ (اشاره به دروازه فولاد و تدارکاتچی باشگاه فولاد که روی خط دروازه این تیم محتویات یک بطری آب معدنی را خالی کرد) بازی فولاد و استقلال چه کسی بود که با صدای بلند می گفت اجی مجی لاترجی؟روباه در بازی کدام تیم در ورزشگاه بود؟ عین چه کاره است که هر بازی فولاد از مسیر بندرعباس به اهواز می آید، نامه متوب داریم که در بازی با نفت آبادان باشگاه فولاد درخواست کرد این عین مهمان ماست و بیاید داخل زمین ورزشگاه آبادان، در حالی که نه فوتبالی است و نه عضو کادر... داور چهارم بزدل بود که شنید نکونام به من گفته جادوگر و به داور نگفت. من با تمام وجود مقابل نکونام می ایستم و نمی گذارم در خوزستان کار کند چون به من که فرزند این استان هستم توهین کرد.

بازی فولاد و نفت آبادان با نتیجه 2 بر صفر به سود فولاد تمام شد. باید دید جواد نکونام به این حمله تند پورموسوی چه واکنشی نشان می دهد؟ او در پایان بازی وقتی با پرسش خبرنگاران مواجه شد که او را در جریان حرف های پورموسی قرار دادند، با تعجب گفت:

من؟ هرگز، تا به حال چنین کاری نکردم.

 

سیروس پورموسوی اما تاکید کرد قصد دارد از جواد نکونام به کمیته اخلاق شکایت کند چرا که شاهد دارد نکونام کنار زمین به او گفته است جادوگر!

 

حتما ببینید:

پورموسوی: از امشب با تمام وجود روبروی نکونام می‌ایستم و نمی‌ گذارم در خوزستان مربیگری کند / فیلم

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس امیر قلعه نویی مقابل دوربین طرفداری: به دغدغه های مردم رسیدگی کنید، در حق نسل جوان جفا شده است فیروز کریمی: وقتی بیرون روی دارم، چرا باید در کنفرانس شرکت کنم؟! کیمیا علیزاده و در آغوش گرفتن ناهید کیانی پس از برد مقابل او / عکس استیون جرارد: رئال مادرید از من می خواست در لیورپول جنگ درست کنم و برای جدایی فشار بیاورم خواستگاری کردن مکس کروزه از معشوقه اش در جریان مصاحبه تلویزیونی در المپیک توکیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سیروس پورموسوی جواد نکونام بازی فولاد نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین استقلال در حد یک مسابقه رسمی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، تمرین روز گذشته استقلال با استقلال پرشور هواداران همراه شد و جواد نکونام با انگیزه و انرژی خاصی بیش از هر زمان دیگر نکات تاکتیکی را به شاگردانش منتقل می‌کرد و علاوه بر نکات تاکتیکی مسائل روحی روانی هم در این تمرین نقش ویژه ای داشت.

جواد نکونام تحت تاثیر جو خاصی که در تمرین استقلال بود بارها شاگردانش را جمع کرد و برای آنها صحبت کرد و تاکید داشت با دقت بیشتری تمرینات برگزار شود و با توجه به حضور هواداران به آنها دلگرمی و انگیزه خاصی میداد.

تغییرات مدیریتی، مالکیت و مسائلی که در ساختار کلی باشگاه استقلال ایجاد شد در ظاهر شوک مثبتی برای مجموعه فنی و بازیکنان استقلال بود و آنها با نشاط بیشتری در آخرین تمرین حاضر شدند.

بازیکنان استقلال با دقت و جدیت خاصی توصیه های جواد نکونام را در تمرین استقلال دنبال می‌کردند و برای دیدار روز دوشنبه با ذوب آهن آماده می‌شدند و با توجه به استقبال خوبی که از تمرین این تیم انجام شد پیش‌بینی می‌شود که این حمایت در ورزشگاه هم اضافه داشته باشد.

استقلال روز دوشنبه ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی مقابل ذوب آهن به میدان خواهد رفت و با توجه به عملکرد خوب گاندوها در بازی‌های خارج از خانه بازی آسانی نخواهند داشت و پیچ مهمی از مسیر قهرمانی را پشت سر خواهند گذاشت.

دیگر خبرها

  • رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • نکونام و خبرنگاران: شوخ‌طبع‌ترین نسخه جواد
  • صحبتهای جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • تمرین استقلال در حد یک مسابقه رسمی! (عکس)