Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از مرحله گروهی المپیک توکیو از ساعت ۴:۳۰ امروز (دوشنبه) به مصاف ونزوئلا رفته است. خبرگزاری میزان -  روز دوم از مرحله گروهی رقابت‌های والیبال المپیک توکیو از بامداد امروز (دوشنبه) با برگزاری شش دیدار در ساعات مختلف آغاز شد که در یکی از مهمترین دیدار‌ها از گروه A تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۴:۳۰ بامداد به مصاف تیم ملی ونزوئلا رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  تیم‌های ملی والیبال ایران و ونزوئلا تاکنون ۵ بار به مصاف هم رفته‌اند که سهم ایران ۴ برد بوده است.
ولادیمیر آلکنو در این بازی ایران را با ترکیب سعید معروف، مسعود غلامی، علی اصغر مجرد، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، امیر غفور و مهدی مرنی در پست لیبرو به زمین فرستاد.

در سوی مقابل ونزوئلا با ترکیب وارد زمین شد.   ست اول: ۲۵ بر ۱۷ به سود ایران   بازی پایاپای آغاز شد و دو تیم سایه به سایه هم امتیاز می‌گرفتند، اما شاگردان آلکنو توانستند با استفاده از توپ برگشتی ۵ بر ۳ از حریف آمریکایی خود پیش بیفتند. درحالیکه اختلاف ۲ امتیازی تا عدد ۷ به سود ایران بود، اما عبادی‌پور توسط بازیکنان حریف دفاع شد تا دو تیم در امتیاز ۷ به تساوی برسند. در ادامه آبشار امرسون به بیرون رفت تا شاگردان آلکنو ۱۰ بر ۸ شود. با سرویس پرشی و محکم صالحی، توپ به زمین ایران برگشت و عبادی‌پور با تبدیل این توپ به امتیاز ایران را ۱۴ بر ۱۱ پیش انداخت. بازیکنان ایران که نبض بازی را در اختیاز داشتند موفق شدند زودتر از حریف به امتیاز ۱۶ برسند تا سرمربی ونزوئلا در نتیجه ۱۶ بر ۱۲ مجبور به درخواست زمان استراحت شود. با بازگشت به زمین آبشار سرعتی‌زن ونزوئلا به بیرون رفت تا فاصله امتیازی به ۵ برسد. پس از این توپ مجرد توانست والنسیا را تک دفاع کند تا ایران ۱۸ بر ۱۲ جلو بیفتد.   درحالیکه مدافعان روی تور ایران عرصه را بر مهاجمان حریف تنگ کرده بودند این بار نوبت عبادی‌پور بود تا با یک دفاع نتیجه را ۱۹ بر ۱۲ کند. شاگردان آلکنو در ادامه با خطای بازیکنان ونزوئلا امتیاز ۲۰ را هم گرفتند تا سرمربی حریف دومین زمان استراحت خود را هم بگیرد. در ادامه اختلاف بیشتر هم شد تا شاگردان آلکنو در یک بازی کاملا برتر ست نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به سود خود تمام کنند و یک بر صفر از ونزوئلا پیش بیفتد.   ست دوم:

 

بیشتر بخوانید: صادقیانی: آلکنو با خنده‌ها و اخم‌هایش حرفه‌ای بودنش را ثابت کرد/ از بازی تیم ملی مقابل لهستان لذت بردم

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال المپیک توکیو تیم ملی والیبال ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال المپیک توکیو تیم ملی والیبال ایران ملی والیبال ایران شاگردان آلکنو عبادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند

 سومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های بسکتبال طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد که در نهایت طبیعت تهران در این بازی با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ تیم حریف را شکست داد و سری ۲ بر ۱ به سود این تیم شد.

کوارترهای اول و دوم بازی به ترتیب با نتایج ۲۰-۱۹ و ۲۰-۱۵ به سود طبیعت تمام شد تا شاگردان شاهین‌طبع با نتیجه ۴۰ - ۳۴ پیروز به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم اما شاگردان مهران حاتمی با درخشش دوایت بایکس آمریکایی، نبض بازی را در اختیار گرفته و کوارتر سوم را ۱۴-۱۹ با برد پشت سر گذاشتند. در کوارتر چهارم اما موتور جردن استیونس ستاره آمریکایی طبیعت روشن شد تا شاگردان شاهین‌طبع ضمن پیروزی ۲۰-۱۵ در این کوارتر، مجموعا با ۶ امتیاز اختلاف پیروز این دیدار حساس شوند.

آرمان زنگنه با ۱۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ بلاک و کارایی ۲۱ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم شهرداری گرگان با کسب پیروزی سری سه بر صفر مقابل مهرام تهران به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد