Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:02:16 GMT

خروج دو عضو والیبال ایران از قرنطینه

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۶۶۹۵

خروج دو عضو والیبال ایران از قرنطینه

امیر خوش خبر و سیامک افروزی اجازه خروج  از دهکده را گرفتند. 

به گزارش "ورزش سه"، سرپرست و فیزیوتراپ تیم ملی والیبال که به دلیل نزدیکی به فردی مبتلا به کرونا در هواپیما ، ۶ روز بعداز ورود به دهکده،  برای همراهی تیم ملی   اجازه خروج از  اتاق هایشان را هم نداشتند، به همین دلیل با پایان مدت قرنطینه‌ اجازه همراهی تیم ملی را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دو عضو کاروان ایران در بازی اول  تیم ملی مقابل لهستان هم کنار تیم نبودند تا وزارت بهداشت ژاپن بعد از بررسی مدارک  ایران تصمیم نهایی را بگیرد و اکنون ژاپنی ها بعداز چند روز ممنوع الخروجی  آنها را لغو کردند تا خوش خبر و افروزی در بازی امروز مقابل ونزوئلا  کنار تیم باشند.

والیبال المپیک 2020 توکیو تیم ملی والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال المپیک 2020 توکیو تیم ملی والیبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با چهار پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک و هلند به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جهانی رسیده بودند، ظهر امروز جمعه ۷ اردیبهشت در ادامه بازی‌های درخشان خود، پیروزی مقتدرانه دیگری را در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ مقابل تیم قدرتمند ایتالیا کسب کرد و توانست راهی جمع چهار تیم برتر شود.
در دیدار‌های دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، تیم والیبال کشورمان در رقابتی جذاب مقابل ایتالیای نامدار و دارنده سه عنوان قهرمانی دانش‌آموزان اروپا بار دیگر موفق ظاهر شد. 
دانش‌آموزان ایرانی در این بازی در دست اول با حساب ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شده و با پیروزی دو بر صفر به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.
در پایان این دیدار حسن‌پور سفیر ایران در صربستان و دیگر اعضاء سفارت کشورمان که برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن ویزورا آمده بودند، در حلقه شادی دانش‌آموزان نابغه ایرانی حضور یافته و در کنار آنان جشن صعود به جمع چهار تیم برتر جهان را برگزار کردند.
گفتنی است تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف چین تایپه خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • واکنش دروسی به گلرنی سردار ۴دقیقه بعداز تعویض