Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@02:31:33 GMT

مزاحمت برای خبرنگار حین گزارش زنده تلویزیونی!

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۶۷۲۲

مزاحمت برای خبرنگار حین گزارش زنده تلویزیونی!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پخش‌های زنده تلویزیونی گاهی با اتفاقاتی غیرمنتظره و پیش بینی نشده همراه است. از سوتی مجری، گزارشگر یا مهمان برنامه تا قرارگرفتن یک موجود زنده در مقابل کادر دوربین تلویزیون. از آنجایی که بیشتر این اتفاقات غیر قابل پیش بینی هستند بنابراین در لحظه وقوع خونسردی مجری یا گزارشگر بسیار مهم تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانند گزارشگر یکی از شبکه‌های تلویزیونی آمریکا که در هنگام پخش گزارش زنده تلویزیونی با مزاحمت دو مهمان ناخوانده مواجه شد.

«براینا هامبلین»، گزارشگر شبکه تلویزیونی نیوز ۱ در روچستر نیویورک در حال آماده شدن برای گزارش زنده تلویزیونی بود که عبور دو مرد محلی از محل تهیه گزارش برای لحظاتی در گزارش او اختلال ایجاد کرد. ویدئویی که هامبلین در توئیتر خود منتشر کرده چگونگی وقوع این اتفاق را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این زن مقابل یک خانه ایستاده و آماده گزارش زنده است ناگهان دو مرد محلی در پشت سر او ظاهر می‌شوند.

بیشتر بخوانید

اتفاق غیرمنتظره برای خبرنگار حین پخش زنده!

در این ویدئو مشاهده می‌شود یکی از آن‌ها کمی به هامبلین نزدیک شده و شروع به صحبت با او می‌کند. سپس هر دو نفر آن‌ها در پشت دوربین قرار گرفته و در گزارش این گزارشگر وقفه ایجاد می‌کنند. با این حال هامبلین با حفظ خونسردی خود با متانت به آن‌ها جواب داده و از آن‌ها می‌خواهد برنامه او را در تلویزیون دنبال کنند.

هامبلین با انتشار این ویدئو در توئیتر خود نوشت: «مورد آزار قرار گرفتن به عنوان یک زن به ویژه به عنوان یک گزارشگر زن در این زمینه، به دفعات مختلف اتفاق می‌افتد که شما یاد بگیرید چگونه آن را مدیریت کرده یا آن را نادیده بگیرید.»

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود. در حالی که برخی کاربران خوشحالی خود را به خاطر آنکه این گزارشگر زن در لحظه وقوع این اتفاق در آنجا تنها نبود ابراز کردند برخی دیگر نیز بر این عقیده بودند که تصویربردار باید مداخله می کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گزارش زنده اتفاق غیرمنتظره پخش زنده گزارشگر تلویزیون زنده تلویزیونی گزارش زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران - قرقیزستان؛ گزارش زنده

تیم ملی فوتسال ایران در چهارچوب جام ملت‌های آسیا به مصاف قرقیزستان می‌رود.

طرفداری | شاگردان وحید شمسایی دنبال شکست قرقیزستان هستند.

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا راس ساعت 12:30 برابر قرقیزستان قرار می‌گیرد. شاگردان شمسایی از 6 دیدار خود برابر این تیم، همه مسابقات را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند.

ترکیب تیم ملی ایران

ترکیب ابتدایی ایران برای دیدار با قرقیزستان به شرح زیر است:

باقر محمدى، محمدحسين درخشانى، مهدى كريمى، سالار آقاپور، بهروز عظيمى

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حماسه جدید جواد خیابانی روی آنتن زنده
  • گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • (ویدئو) وقوع سیل در مازندران با آمل و بابل و سوادکوه چه کرد؟
  • ایران - قرقیزستان؛ گزارش زنده
  • (ویدئو) اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل
  • (ویدئو) فرمانده تحت تعقیب فلسطینی که در روز تشییع زنده شد!
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • وقوع آتش سوزی مهیب در یک کارخانه‌ در قم | ویدئو
  • لحظه هولناک وقوع رعد و برق های وحشتناک در چین | ویدئو