Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@04:38:24 GMT

۶ هزار و ۱۸۰جهیزیه به نوعروسان در هرمزگان اهدا شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۶۷۷۵

سردار سید ضیاءالدین حزنی یکشنبه شب در آیین پانزدهمین مرحله مواسات و همدلی با توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی و ۱۱۰ سری جهیزیه در بندرعباس افزود: همچنین سپاه پاسداران تا پایان سالجاری اهدای ۲ هزار سری جهیزیه دیگر را به نوعروسان هرمزگانی در برنامه دارد.
وی بیان داشت: یکی از اهداف سپاه پاسداران ترویج ازدواج آسان و اهدای جهیزیه به زوج های جوان نیازمند در جامعه است که ایام کرونایی فرصت مناسبی برای نهادینه کردن این امر مهم می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسوول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ترویج ازدواج در جامعه برکات بسیاری دارد و باید تلاش کنیم برای این مهم موجی در جامعه به‌راه بیاندازیم. 
پی در پایان ابرازداشت: مردم هرمزگان بسیار نجیب و بزرگوار هستند و در بسیاری از صحنه ها خوش درخشیده‌اند که جای قدردانی ویژه دارد.

خانواده‌ها ازدواج جوانان را تسهیل کنند

نماینده ولی‌ فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز در این آیین با تاکید بر ترویج ازدواج آسان گفت: خانواده‌ها ازدواج آسان را تسهیل کنند و  از چشم و هم چشمی پرهیز کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده با اشاره به فرارسیدن عیدغدیرخم افزود: امیدواریم به برکت این ایام مبارک زندگی به کام زوج‌های جوانی که حیات مشترک خود را آغاز می‌کنند، شیرین شود. 
وی بیان داشت: فرهنگ ازدواج آسان باید در جامعه جا بیافتد و الگوی آن نیز حضرت زهرا(س) و امیرالمومنین علی(ع) است.
امام جمعه بندرعباس همچنین در خصوص مهریه های سنگین گفت: مهریه بالا ضامن خوشبختی زوجین نیست بلکه خانواده‌ه بایدا تلاش کنند که در این امر حد مهریه را پایین بگیرند چرا که طبق روایات مهریه اگر بالا باشد تبعات منفی دارد.
 

برچسب‌ها جهیزیه عروسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرمزگان بسته معیشتی ازدواج ساده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهیزیه عروسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرمزگان جهیزیه عروسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرمزگان بسته معیشتی ازدواج ساده سپاه پاسداران ازدواج آسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز یکشنبه در دیدار با فرماندهان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، اظهار داشت: برای برطرف‌کردن مشکلات لرستان عزم همگانی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود یک ضرورت است.

وی افزود: در بیش از چهل سال عمر انقلاب در برخی مواقع غفلت کرده‌ایم و به‌خوبی از ظرفیت مردم استفاده نشده چرا که هر زمان از این ظرفیت بهره برده‌ایم پیروز میدان شده‌ایم و نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس است.

استاندار لرستان، ادامه داد: در بسیاری از صحنه‌های مهم انقلاب، مردم از مسئولان جلوتر هستند و در این راستا سپاه پاسداران به وظایف خود به‌خوبی عمل کرده است؛ بنابراین باید نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده تا توسعه محقق شود.

شفقت، گفت: اداره کشور با حضور مردم در عرصه‌های مختلف امکان‌پذیر است و خدمت‌رسانی به مردم باید پیوست دینی و انقلابی بودن داشته باشد.

وی افزود: اقدامات و خدمت به مردم باید برای رضایت خداوند باشد و سپاه پاسداران در این راستا تلاش می‌کند و الگویی مناسب برای اقشار مختلف است.

استاندار لرستان، تصریح کرد: نهادهای حمایتی در نظام اسلامی برای محرومیت‌زدایی مأموریت دارند و توانمندسازی محرومان توسط بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام ضروری است.

شفقت، بیان کرد: توجه به مجموعه آموزش‌وپرورش در اولویت قرار دارد و دانش‌آموزان باید فرهنگ دینی را فراگیرند و معلمان نخبگان را به جامعه معرفی می‌کنند.

وی اظهار کرد: آسیب‌های این استان باید شناسایی شود و با عزم واحد بتوانیم مشکلات را به‌تدریج برطرف کنیم تا اعتماد مردم بیشتر از قبل شود.

کد خبر 6090438

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند