Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزانه عبارت و مفاهیم متعدد و صد البته متفاوتی از سوی کاربران فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی و موتور‌های جستجوگر جست و جو می‌شود؛ مفاهیمی که بعضاً با تحولات خبری ارتباط تنگاتنگی دارند و کاربران به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها هستند. در بسته خبری پیش روی، به مهم‌ترین مفاهیم جست و جو و بیان دیگر، ترند‌های گوگل در ۴۸ ساعت گذشته اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «تابناک»؛ در بازه زمانی مورد اشاره، مفاهیم و عباراتی چون « جواد فروغی»، « علائم کرونا دلتا»، « بازار تهران کی باز می‌شود؟»، «عقب افتادن کنکور ارشد»، « آبله میمونی»، « واقعه غدیر» و... از مهم‌ترین موضوعاتی بود که کاربران ایرانی در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد آن‌ها بودند.

در ادامه درباره این موضوعات به اختصار توضیحاتی داده ایم.

جواد فروغی جواد فروغی، ورزشکار ۴۱ ساله ایرانی است که موفق شد در بازی‌های المپیک توکیو با ثبت رکورد‌های خارق العاده در رشته تیراندازی بخش تپانچه به مدال طلای المپیک دست پیدا کند.

ارزش این مدال طلا از آن جهت که کمتر کسی انتظار دریافت آن را داشت و نیز به صورتی کاملاً ناگهانی به دست آمد، صد چندان بود و جمع کثیری از علاقمندان به ورزش در ایران را خشنود کرد.

جواد فروغی که پیشتر در مسابقات جهانی نیز عنوان قهرمانی به دست آورده بود و نیز به عنوان پرستار در بیمارستان بقیه الله (عج) فعالیت می کند و به نوعی مدافع سلامت نیز می باشد، نوعی واکنش های قابل تأملی را نیز به این قهرمانی به همراه داشت.

به هر صورت کسب این عنوان قهرمانی نام او را برای مدتی در گوگل ترند کرد و صد البته این نام برای همیشه در تاریخ ورزش قهرمانی کشور به نیکی ثبت خواهد شد.

در مورد جواد فروغی در ویکی تابناک بیشتر بخوانید علائم کرونا دلتا

کرونای نوع دلتا یکی از خطرناک ترین انواع کروناست که در میان همه انواع بر اساس نظر بسیاری از کارشناسان از قابلیت کشندگی بالاتری برخوردار است.

همزمان با اوج گیری دامنه ابتلا به این نوع از کرونا در ایران و جهان حالا یکی از پر جست و جو ترین مطالب در گوگل همین کرونای دلتا و علائم آن است.

با توجه به شکل گیری موج پنجم کرونا در ایران و ابتلای شمار زیادی از هموطنان به این نوع از کرونا میزان جست و جو در مورد آن نیز به مراتب افزایش یافته است.

امید اینکه رعایت پروتکل ها و تسریع در فرایند واکسیناسیون در روز و هفته های آتی شرایط با ثبات تری را در رابطه با این بحران در کشور حاکم کند.

در مورد کرونای دلتا در ویکی تابناک بیشتر بخوانید بازار تهران کی باز می‌شود؟ همزمان با اعلام تعطیلی گسترده در شهر تهران در تاریخ ۲۸ تیرماه و به دستور ستاد ملی کرونا بازار تهران نیز تعطیل اعلام شد.

در همان روز و به نقل از مسئولان امر این موضوع مورد تأکید قرار گرفت که با توجه به قرمز شدن شرایط کرونایی تهران تعطیلی بازار تهران اجتناب ناپذیر است.

حالا و پس از گذشت چند روز، این سئوال سئو شده است که بازار تهران کی باز می‌شود؟

هر چند مقام های مسئول برای این سئوال پاسخ روشنی ارائه نکرده اند، اما به نظر می رسد مادامی که شرایط کرونایی تهران قرمز باشد، تعطیلی بازار تهران نیز استمرار داشته باشد.

با این حال یک نکته مهم دیگر این است که با توجه ارتباط تنگاتنگ فعالیت بازاریان با فعالیت بانک ها احتمال از سرگیری فعالیت بازار همزمان با آغاز بکار بانک ها وجود دارد. 

عقب افتادن کنکور ارشد

بر اساس جدول زمان‌بندی فرایندها در دفترچه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ مقرر شده بود که این آزمون در تاریخ‌های ۶ و ۷ خرداد برگزار شود. 

اگر کنکور کارشناسی ارشد در تاریخ تعیین شده برگزار می‌شد، دهه اول تیر نتایج اولیه آن هم اعلام می‌شد و تاکنون تکلیف چند برابر ظرفیت کد رشته محل‌های بورسیه یا دارای شرایط خاص هم مشخص شده بود.

در آن زمان تعدادی از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد نسبت به برگزاری آزمون در شرایط کرونایی کشور معترض بودند و در نتیجه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای از تعویق زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ خبر داد.   در این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته  سال ۱۴۰۰‌ می‌رساند با توجه به تصمیم جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونادر تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ و به دلیل حاد شدن شرایط انتشار بیماری کرونا، این آزمون در تاریخ‌های ۵، ۶ و ۷ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار نمی‌شود و برگزاری آزمون مذکور به تاریخ‌های ۶، ۷ و ۸ مرداد ماه ۱۴۰۰ موکول شده است».

حالا با نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، تعدادی از داوطلبان باز هم نسبت به برگزاری آزمون در شرایط کرونایی کشور گلایه‌مند هستند.

برخی داوطلبان علاقمند هستند تا کنکور در موعد مقرر برگزار شود و برخی نیز به واسطه شرایط حاد کرونا در کشور خواهان تعویق مجدد آن هستند.

هنوز خبری رسمی در مورد تعویق مجدد کنکور کارشناسی ارشد اعلام نشده است  و بر اساس اطلاعاتی که در سایت سازمان سنجش وجود دارد، این آزمون در تاریخ روزهای اعلام شده یعنی  نوبت صبح روزهای چهارشنبه 6 مرداد ماه، پنجشنبه 7 مرداد ماه و جمعه 8 مرداد ‌ماه سال 1400 و براساس اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون رشته امتحاني مربوط برگزار خواهد شد.

با این حال تعویق کنکور در گوگل ترند شده و برخی داوطلبان خواستار به عقب افتادن آن هستند. 

آبله میمونی

آبله میمونی یک بیماری جدید، عفونی و واگیردار است که دوباره از چین سر درآورده و در برخی کشورهای جهان شیوع پیدا کرده است.

انتشار این بیماری در سطح برخی کشورهای جهان حالا بسیاری از هموطنان ایرانی را نیز نگران کرده و در تلاشند تا با جست و جو در مورد این بیماری در گوگل پیرامون آن اطلاعات بیشتری کسب کنند.

در مورد آبله میمونی توضیح بیشتر اینکه آبله میمون» یک بیماری واگیردار و نادر عفونی است. این بیماری نتیجه ورود یک ویروس به بدن است. از علائم اصلی این بیماری، زخم و خورده شدن بدن، تب، سردرد، دردهای شدید عضلانی، کمردرد، خستگی بسیار جسمی و لرزش است.

این بیماری به مرور زمان نیز می‌تواند در بدن گسترش یابد و اگر این بیماری به چشم‌ها سرایت کند، می‌تواند باعث نابینایی شود. اما گفته می‌شود که بیماری آبله میمون کشنده نیست. اما نتیجه ورود یک ویروس به بدن است و واگیردار است.

آبله میمون موجب بروز جوش‌های تاول‌دار و پر از چرک روی بدن می‌شود. این بیماری می‌تواند از دو تا چهار هفته طول بکشد و از هر ۱۰۰ نفر ۱ نفر را بکشد.

گفتنی است، تاکنون مواردی از ابتلا به این بیماری در انگلیس و امریکا به ثبت رسیده است. 

بیشتر بخوانید

آبله میمونی؛ بیماری واگیردار دیگر با مبدأ چین واقعه غدیر

با نزدیک شدن به سالروز واقعه غدیر و عید ولایت، یکی از پر جست و جوترین عبارت های گوگل نیز عبارت واقعه غدیر است.

در باره واقعه غدیر توضیح اینکه واقعه غدیر از مهم‌ترین وقایع تاریخ اسلام است که در آن، پیامبر اسلام(ص) هنگام بازگشت از حجة الوداع در ۱۸ ذی‌الحجه سال دهم قمری در غدیر خم، امام علی(ع) را جانشین خود معرفی کرد.

حاضران در آن واقعه که بزرگان صحابه نیز در میان‌شان بودند، با امام علی(ع) بیعت کردند. این معرفی بنا به دستور خدا در آیه تبلیغ بود. این آیه به پیامبر(ص) دستور می‌داد آنچه خداوند بر او نازل کرده، ابلاغ کند و اگر این کار را نکند، رسالتش را انجام نداده است.

 پس از واقعه غدیر آیه اکمال نازل شد که می‌گفت: «امروز دین شما را کامل نمودم و نعمت خود را بر شما تمام کردم و دین اسلام را برای شما پسندیدم.» معصومان به حدیث غدیر استناد کرده‌اند و شاعران بسیاری از دوران امام علی(ع) درباره آن شعر سروده‌اند.

 از مهم‌ترین آثار درباره این واقعه، کتاب الغدیر از علامه امینی است. پیامبر(ص) و دیگر معصومان این روز را عید خوانده‌اند و مسلمانان، به‌ویژه شیعیان این روز را جشن می‌گیرند.

در مورد عید غدیر در ویکی تابناک بیشتر بخوانید

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان جواد فروغی واقعه غدیر کرونای دلتا آبله میمونی بازار تهران المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان آزمون کارشناسی ارشد شرایط کرونایی برگزاری آزمون بیشتر بخوانید آبله میمونی واقعه غدیر عقب افتادن جواد فروغی مهم ترین جست و جو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌بار دیگر کنکور ویرانگر!

بسیاری طی سال‌های گذشته با دلایل منطقی یا گاهی غیرمنطقی سعی داشتند با کنار زدن غول کنکور شرایط تحصیلات دانشگاهی را برای عموم آینده‌سازان کشور مهیا کنند، اما مافیای کنکور قدرتمندتر از آن بود که زور کسی یا حتی ارگانی به آن برسد، اما امروز شاهد آن هستیم که اطمینان نداشتن از آینده‌ای روشن، به حریف قدرتمندی برای مافیای کنکور تبدیل شده‌است. 

و باز هم کنکور! این غول بی‌شاخ و بی‌دم انگار قرار نیست بمیرد. هر سال با مصوبات عجیب و غریب، جان تازه‌ای هم می‌گیرد. حالا چند وقتی می‌شود که این کنکور، سالی دو بار صد‌ها هزار قربانی می‌گیرد؛ خب فربه‌تر هم می‌شود! مافیای هزارتوی این غول بی‌شاخ و بی‌دم یک‌بار در هفته‌های منتهی به بهار و یک بار هم در هفته‌های منتهی به تابستان، میلیارد‌ها تومان پول می‌بلعد و یک دوغ گازدار هم رویش! داوطلبان بیچاره هم که دیگر چاره‌ای جز کنکور دادن ندارند، اعتراض خود را به شیوه‌های دیگری بروز می‌دهند؛ یا ثبت‌نام می‌کنند و سر جلسه حاضر نمی‌شوند، یا سر جلسه حاضر می‌شوند و انتخاب رشته نمی‌کنند، یا انتخاب رشته هم می‌کنند و به دانشگاه نمی‌روند! این بلبشوی ناتمام، حالا حواشی به روز شده و دیگری هم دارد.

نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در حالی با فراز و نشیب‌های بسیار تمام شد که هنوز مشخص نیست چه تعداد از حاضران در این آزمون آینده خود را روشن می‌دانند. 

تنها دو، سه ساعت کافی بود تا دانش‌آموزانی که ۱۲ سال به امید تحصیل در یک رشته مناسب دانشگاهی جهت آینده‌ای متفاوت پشت میز کنکور نشسته‌بودند، دریابند رسیدن به یک آینده روشن همراه با تحصیلات عالیه اصلاً شبیه آن چیزی نبود که تصور می‌کردند. سختی راه، بسیاری را در همان گام نخست دلزده کرد. شاید به همین دلیل است که هر ساله تعداد زیادی از متقاضیان بعد از عبور از غول کنکور قید تعیین رشته را هم می‌زنند و مسیر دیگری برای خود باز می‌کنند. 

سال‌هاست که وعده حذف کنکور، زندگی دانش‌آموزان را متلاطم کرده، خصوصاً قشر ضعیف که آینده خود را در تحصیلات عالیه دانشگاهی می‌بینند، اما مافیای کنکور سال‌هاست بسیاری از آنها را زیر پای خود له می‌کند. حال آنکه قشر متوسط و قوی به دلیل آموزش‌های با کیفیت بالا یا فرصت حضور در کلاس‌های متعدد ضربه کمتری در این خصوص می‌خورند. هر چند که در بین این قشر نیز بسیاری به کسب و کار خانوادگی می‌پردازند و تحصیلات دانشگاهی برای آنها تن‌ها به معنای داشتن مدرک است و بس، که بدون داشتن این مدرک هم آینده مبهم و تاریکی را پیش روی خود نمی‌بینند. ضمن اینکه افراد متمول شرایط حضور در دانشگاه‌های مطرح را هم دارند. 

به نظر می‌رسد بسیاری از داوطلبان خصوصاً کنکور اولی‌ها به رغم مشاهده تجربیات تلخ دیگران همچنان با امید به آینده اقدام به ثبت‌نام می‌کنند، اما پرواضح است که امید بسیاری از آنها حتی قبل از نشستن پشت میز کنکور و دست گرفتن برگه‌های این آزمون دشوار ناامید می‌شود. ریزش پلکانی متقاضیان از ثبت‌نام تا حضور در دانشگاه هیچ توجیه منطقی دیگری نمی‌تواند داشته باشد، جز اینکه دیگر کنکور برای داوطلبان به معنی رسیدن به آینده بهتر نیست. 

 نوبت اول کنکور به پایان رسید

نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ برای داوطلبان چهار گروه‌آزمایشی علوم ریاضی، فنی و علوم انسانی، زبان‌های خارجی و هنر روز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه جاری در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد. 

دومین و آخرین روز نوبت دوم کنکور نیز با شرکت بیش از نیم میلیون (۵۰۱ هزار) داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی از ساعت ۸ صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و هزارو۹۹۳ حوزه فرعی آغاز و تا ظهر ادامه داشت. 

در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند. 

گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبان در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند. 

 مافیای قدرتمند

بسیاری طی سال‌های گذشته با دلایل منطقی یا گاهی غیرمنطقی سعی داشتند با کنار زدن غول کنکور شرایط تحصیلات دانشگاهی را برای عموم آینده‌سازان کشور مهیا کنند، اما مافیای کنکور قدرتمندتر از آن بود که زور کسی یا حتی ارگانی به آن برسد، اما امروز شاهد آن هستیم که اطمینان نداشتن از آینده‌ای روشن، به حریف قدرتمندی برای مافیای کنکور تبدیل شده‌است. 

بسیاری خیلی زود تکلیفشان را با خودشان یکسره می‌کنند، یعنی تنها استرس گام نخست را به جان می‌خرند و بعد از گرفتن کارت، قید ادامه کار را می‌زنند. تصمیمی که هم خود شخص و هم خانواده و اطرافیانش را از یک استرس سخت دور می‌کند. استرسی که طی دو روز گذشته می‌شد به وضوح در چهره خانواده‌هایی دید که پشت در محل برگزاری آزمون مستقر شده‌بودند. 

اما به‌زعم برخی کارشناسان تلخ‌ترین تصمیم را آنهایی می‌گیرند که در مرحله اول آزمون شرکت کردند، اما خیلی زود متوجه می‌شوند در رقابت با آنها که در مدارس غیرانتفاعی و تیزهوشان درس خواندند کوچک‌ترین شانسی ندارند. یا اگر هم داشته‌باشند آنقدر کم است که ارزش تحمل ادامه این استرس و تنش را ندارد. این عده گویی با دنیای متفاوت بعد از کنکور آشنا می‌شوند، دنیایی که رسماً آنها را پس می‌زند، به همین دلیل ضربه‌ای که این عده می‌خورند به مراتب بیشتر از آنهایی است که قبل از ثبت‌نام یا بعد از گرفتن کارت قید کنکور و دانشگاه رفتن را می‌زنند. 

 دستگیری متقلبان 

برگزاری کنکور، اما حواشی دیگری نیز به دنبال داشت، مثل تقلب. بر اساس اعلام محمدحسین حاجیلو، رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری با اعلام اینکه داوطلبانی به تعداد کمتر از انگشتان دست که در آزمون‌های پنج‌شنبه ابزار ممنوعه به همراه داشتند، شناسایی شدند، گفت: «یکی از این داوطلبان که در دقایق ابتدایی آزمون اقدام به تهیه یک صفحه عکس از دفترچه کرده‌بود، پس از پنج دقیقه دستگیر شد و پس از آن هم سه نفر در دو شهرستان متفاوت ابزار ممنوعه به همراه داشتند که قبل از هرگونه اقدامی بلافاصله دستگیر شدند و هر چهار نفر به منظور شناسایی سرشبکه‌های مجرم و کلاهبردار تحویل مراجع انتظامی شده‌اند و قطعاً سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان شاکی پیگرد قضایی متخلفان را دنبال خواهد کرد.»

 محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف 

تقلب در کنکور و دستگیری چند نفر از داوطلبان کنکور این شائبه را ایجاد کرده که آیا تقلب‌های دیگری هم صورت گرفته که از چشم مسئولان دور مانده‌باشد. همچنین سؤال دیگری که مطرح شده این است که چه مجازاتی برای این متخلفان درنظر گرفته می‌شود. در این رابطه عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش کشور گفت: «امسال چهار مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود هزار مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته‌است. بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین یک تا پنج سال زندان مواجه خواهند شد.»

 برگزاری مجدد کنکور برای سیل‌زده‌ها

یکی دیگر از موضوعات پیش آمده در برگزاری کنکور نوبت اول، وقوع سیل بود که اجازه حضور تعدادی از داوطلبان را در محل برگزاری آزمون نداد. روز گذشته، پورعباس به دانشگاه امیرکبیر رفت و تأکید کرد؛ آزمون دیروز با موفقیت برگزار شد، با وجود تلاش ارتش و نیرو‌های مسلح برای ایجاد شرایط به منظور حضور داوطلبان در حوزه آزمون، حدود ۵۰ نفر از داوطلبان از شهرستان زیرکوه و حاجی آباد از توابع خراسان جنوبی به دلیل سیل از آزمون جا ماندند، اما این نوید را به داوطلبان استان خراسان جنوبی و حاجی‌آباد خواهم داد که آزمون اختصاصی فرهنگیان و سراسری را ظرف دو هفته آینده برگزار خواهیم کرد. 

 آرزوی برگزاری کنکوری عادلانه

قرار بود کنکور فرصتی باشد برای دستیابی آینده بهتر. این همان دلیلی بود که دانش‌آموزان را ترغیب به تحصیل می‌کرد. خصوصاً قشر ضعیف جامعه که تنها راه نجاتشان را در تحصیل می‌دیدند، اما تبعیض‌ها حتی کنکور را هم شامل شد و حالا، این غول بی‌شاخ و دم را تنها کسانی می‌توانند از سد راه کنار بزنند که توانش را داشته‌باشند. کیست که نداند این توان تنها توان مالی است و بس. 

حال آنکه اگر کنکور عادلانه برگزار می‌شد، قطعاً به نفع طبقات پایین و حتی جامعه بود، چراکه قشر متمول می‌تواند به راحتی و حتی بدون کنکور گلیم خود را از آب بیرون بکشد، اما قشر ضعیف تنها شانسش کنکور است. حال کار سختی نیست تصور جامعه‌ای که قشر ضعیف آن فرصت تحصیل را نداشته‌باشد، جامعه‌ای که بی‌تردید بزه و هرج و مرج می‌تواند حرف اول را در آن بزند؛ چراکه فرصت تحصیل از آینده‌سازانش خواسته یا ناخواسته گرفته‌شده‌است؛ فرصتی که تنها عده‌ای به دلیل داشتن توان مالی خوب، می‌توانند از آن بهره ببرند و چه بسا در این بین استعداد‌ها و توانایی‌های بسیاری که می‌توانست به واسطه عبور از کنکور و رسیدن به صندلی‌های دانشگاه شکوفا شوند قبل از شکوفایی پرپر شود؛ اتفاقی که دود آن به طور مستقیم به چشم جامعه و کشور می‌رود، این بار، اما بدون تبعیض، چراکه این‌بار فقیر و غنی با هم ضربه می‌خورند و این نتیجه یک روند نادرست شاید فقط در طراحی سؤالات کنکور باشد.

منبع: روزنامه جوان

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن
  • واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • یک‌بار دیگر کنکور ویرانگر!
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی
  • هشدار محققان گوگل: کاربران ممکن است به دستیار‌های هوش مصنوعی وابستگی عاطفی پیدا کنند