Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام جلالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح نذر آب به خوزستان با همکاری خیرین و گروه های مختلف مردم در حال پیگیری است و به همین منظور یک تیم ارزیاب به استان خوزستان اعزام می شود.

جلالی گفت: از طریق بازیدهای میدانی تیم های اعزامی به خوزستان نیازسنجی صورت گرفته و نیروهای جمعیت هلال احمر بر اساس نیاز و با برنامه ریزی صحیح به این استان اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بعد از بازگشت تیم های ارزیاب برنامه خدمات‌رسانی و آبرسانی به روستاهای سیستان و بلوچستان بلافاصله پیگیری و اجرا می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان با اشاره به اینکه این روستاها در منطقه ای به نام سیب و سوران استان سیستان و بلوچستان واقع شده است اظهار داشت: آب این روستاها از طریق حفر چاه و لوله کشی با لوله پیلی اتیلین تامین می شود.

وی اضافه کرد: طرح نذر آب چهار سال در حال اجرا است و استان کردستان در ۲ سال اخیر در اجرای این طرح همکاری می کند که مهمترین فعالیت این طرح ایجاد بستر لازم برای لوله کشی با آب شرب قابل آشامیدن برای روستاییان مناطق محروم است.

 وی با بیان اینکه این طرح به صورت مشترک بین استان کردستان و استان همدان اجرا می شود ادامه داد: علاوه بر اجرای طرح نذر آب خدمات بهداشتی و درمانی به این روستاها ارائه می شود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان کردستان بانه آب آشامیدنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان کردستان بانه سیستان و بلوچستان کردستان بانه آب آشامیدنی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت:طرح جهاد آبرسانی  لرستان برای آبرسانی به ۱۲۵ روستای استان با پیشرفت ۷۰ درصد در حال انجام است .
یاسر اکبریان افزود:با اجرای طرح آبرسانی،۱۲۵ روستای لرستان با جمعیتی معادل ۷۱ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان قرار خواهند گرفت.
مدیرعامل آبفای لرستان گفت: همچنین ۷۰ روستای لرستان در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام شده است و مابقی روستاها تا پایان دولت سیزدهم انجام می‌شود.
اکبریان افزود: با پیگیری های انجام شده در وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور تلاش خواهیم کرد تعداد روستاهای برخوردار از این طرح را افزایش دهیم که پیش بینی  می شود در مجموع این روستاها به ۳۰۰ مورد برسد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: قرار داد مرحله ی دوم طرح جهاد آبرسانی لرستان به زودی نهایی می‌شود‌.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان