Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام یکشنبه شب بعد از برتری تیم فولاد خوزستان مقابل نفت آبادان در نشست خبری، اظهار داشت: ابتدا جا دارد به دلیل دربی زیبایی که دیدیم، به مردم خوزستان تبریک بگویم، هر ۲ تیم همدیگر را به خوبی آنالیز کرده بودند به همین دلیل نیمه اول سخت بود.

وی با بیان اینکه گرمای هوا روی هر ۲ تیم تاثیر گذاشت اما فوتبال خوبی را دیدیم افزود: تلاش ما بر این بود بالای جدول بمانیم و نفت آبادان هم حیثیتی بازی کرد که در کل فوتبال جانداری را دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکونام گفت: ما نیمه اول بد شروع کردیم و سرعت بازی پایین بود زیرا نفتی ها بسته بازی کردند اما نیمه دوم با تغییر تاکتیک به بازی سرعت دادیم و توانستیم به گل برسیم و سه امتیاز را کسب کنیم تا در کورس بالای جدول بمانیم.

وی با اشاره به اینکه تمرکز ما روی کارمان است افزود: بچه‌های ما بسیار تلاش می‌کنند اما واقعا تمرین کردن در این هوا سخت است اما همواره سعی می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی فولاد درباره درگیری خود با پورموسوی، گفت: در آن صحنه نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد حتی به کمک داور گفتم اشتباه شنیده و من حرفی نزده‌ام اما با کارت زرد داور مواجه شدم.

وی در پاسخ به این پرسش که تاکنون از جادوگر در تیمش استفاده کرده‌ است افزود: ما تا به حال از این کارها نکرده‌ایم.

دیدار تیم های فولاد و نفت آبادان با برتری ۲ بر صفر فولاد به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فولاد خوزستان جواد نکونام لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود

اسماعیل حاجی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه فولاد خوزستان بار دیگر متوقف شد تا به رده چهاردهم جدول رده‌بندی سقوط کند، اظهار کرد: یکی از بهترین بازی‌های فولاد خوزستان برابر آلومینیوم اراک برگزار شد. فولاد از فرصت‌ها گلزنی متعدد خود یک گل ساخت و آلومینیوم هم یک موقعیت در کل بازی داشت و همان موقعیت تبدیل به گل شد. استرس و اضطراب ناشی از شرایط جدولی که در موقعیت سختی هستیم باعث شد تا بازیکنان نتوانند از این موقعیت‌ها به گل برسند. بازی خوبی برابر آلومینیوم انجام دادیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی مقابل تراکتور و دیگر تیم‌ها نتایج خوبی بگیریم.

سرپرست تیم فولاد خوزستان درباره صحبت‌های عبدالله ویسی پس از دیدار با آلومینیوم که همراه با اعتراض شدیدی بود و کمیته انضباطی او را برای ادای توضیحات فراخواند، گفت: الان پایین جدول شرایط خیلی حساس شده و تیم‌ها برای بقا می‌جنگند. یک مقدار باید نظارت بر روی داوری‌ها بیشتر باشد که خدای ناکرده حق کسی ضایع نشود. منظور دقیق صحبت‌هایی را که ویسی کرد متوجه نشدم ولی حتماً با او صحبت می‌کنم، چون او بعد از آنکه تیمش برد را از دست داد بسیار عصبانی و ناراحت شد.

حاجی زاده در واکنش به اینکه ویسی گفته بود «نجاست فوتبال را ول کرده‌ایم و برای تیمی حاشیه درست می‌کنیم که نماد فوتبال ایران است. فولاد خوزستان باید در فوتبال ایران باشد.» تصریح کرد: فصل بدی را برای فوتبال خوزستان پشت سر می‌گذرانیم. سه تیم انتهای جدولی خوزستانی هستند. صنعت نفت، فولاد و استقلال خوزستان مستحق موفقیت‌های بیشتری هستند. سابقه نداشته سه تیم خوزستان، استانی که نماد فوتبال ایران هستند در خطر سقوط باشند. سر همین مسائل نیاز بیشتری به نظارت بر داوری‌های مسابقات داریم تا حق هیچ تیمی ضایع نشود و فوتبال را عادلانه دنبال کنیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • اسراییل در باتلاق غزه گیر افتاده است
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید