Web Analytics Made Easy - Statcounter

تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و سوریه و برکناری نخست وزیر و رئیس پارلمان تونس از سوی رئیس جمهور این کشور از جمله تحولات مهم جهان طی ساعات گذشته به شمار می‌روند.

خبرگزاری میزان - مهم‌ترین خبر‌ها و تحولات بین الملل در ساعات گذشته عبارتند از:

*شمار تلفات و مبتلایان کرونا

شمار مبتلایان ویروس کرونا در جهان به بیش از ۱۹۴ میلیون و ۸۲۵ هزار نفر رسیده و بیش از ۴ میلیون و ۱۷۵ هزار نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون بیش از ۱۷۶ میلیون و ۷۶۷ هزار نفر از مبتلایان به این ویروس در سطح جهان بهبود یافته اند.

*نخست وزیر و رئیس پارلمان تونس برکنار شدند

«قیس سعید»، رئیس جمهور تونس، در اقدامی غیرمنتظره نخست وزیر و رئیس پارلمان این کشور را برکنار کرده و به معترضان ضد دولتی در این کشور نیز هشدار داده است.

*سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در خان یونس

نیرو‌های مقاومت فلسطینی یک پهپاد رژیم صهیونیستی را در نزدیکی شهر «خان یونس» سرنگون کردند.

این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که رژیم صهیونیستی مواضعی را در شرق خان یونس هدف حمله پهپادی خود قرار داده است.

*مقابله پدافند هوایی سوریه با حمله رژیم صهیونیستی

پدافند هوایی سوریه با حمله رژیم صهیونیستی به مناطقی در اطراف دمشق مقابله و موشک‌های شلیک شده را رهگیری و منهدم کرد.

بیشتر بخوانید: واکنش آمریکا به تحریم‌های چین آتش سوزی در چین با ۱۴ کشته و ۲۶ مجروح *ایتالیا خواستار کمک کشور‌های اروپایی برای مهار آتش سوزی شد

ایتالیا از کشور‌های اروپایی خواسته تا برای مهار آتش سوزی در جنگل‌های «ساردینیا» به این کشور کمک کنند.

*رکورد تیراندازی در آمریکا

اطلاعات آرشیو خشونت‌های تسلیحاتی آمریکا نشان می‌دهد که تیراندازی در این کشور رکورد زده و در فاصله ۱۷ تا ۲۳ جولای (۲۶ تیر تا یکم مرداد) ۹۱۵ تیراندازی در این کشور روی داده است.

این آمار به معنای آن است که در هر ۱۲ دقیقه یک تیراندازی در این کشور روی داده است.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات بین الملل آمریکا رژیم صهیونیستی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحولات بین الملل تحولات بین الملل آمریکا رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشونت با دانشجویان ذات اصلی آمریکا را نشان داد

«جبار کوچکی‌نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اعتراضات دانشجویان آمریکا در محکومیت رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم غزه، اظهار کرد: چندین ماه است که رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت برخی کشورهای غربی به ویژه آمریکا، حملات وحشیانه‌ای به فلسطین داشته و بسیاری از کودکان، زنان و مردان را که هیچ نقشی در جنگ ندارند، به خاک و خون کشیده است.

وی با تاکید بر اینکه مسأله غزه مسأله‌ای جهانی و انسانی است و نباید تصور شود که فقط مسلمانان باید از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند، گفت: نظامیان صهیونیست ده‌ها فلسطینی را زنده به گور کردند. زنده به گور کردن انسان‌ها موضوعی بود که در قرون وسطی انجام می‌شد اما الان می‌بینیم که در جامعه متمدن امروز چنین وحشی‌گری‌هایی انجام می‌شود و کشورهای غربی که ادعای متمدن‌بودن و توجه به حقوق بشر دارند، در این مورد دَم نمی‌زنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز در سطح دنیا می‌بینیم که دانشجویان کشورهای غربی در حال طرح مطالبه علیه مقامات کشورهای خود هستند. موج اعتراضات دانشجویان علیه رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش چون آمریکا روز به روز بیشتر در دنیا فراگیر خواهد شد و روزی می‌رسد که بسیاری از این افراد دیکتاتور در خانه‌های خودشان مجازات می‌شوند و حتی زنان و فرزندانشان هم علیه آنان قیام خواهند کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخورد خشن پلیس آمریکا با دانشجویان، اظهار کرد: در کشوری که ادعا دارد مهد آزادی است و انسان‌ها محترم هستند، شاهد اقدام تأسف‌برانگیز و شرم‌آور پلیس آمریکا هستیم که دست به سرکوب و برخورد خشونت‌بار با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین زده است.

وی با تاکید بر اینکه شعار آزادی بیان در غرب دروغی بیش نیست، گفت: این کارها نشانگر ذات اصلی آمریکا است و نشان می‌دهد که شعارهای مقامات آمریکا مبنی بر اینکه در این کشور آزادی بیان وجود دارد و مخالفان آنان هم می‌توانند آزادانه اعتراض خود را مطرح کنند، دروغ است و با واقعیت انطباق ندارد.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه این روزها حتی یهودی‌ها هم علیه اسراییل قیام می‌کنند، گفت: دانشجویان یهودی مقیم آمریکا نیز در کنار سایر دانشجویان آمریکایی در تجمعات ضد صهیونیستی شرکت کرده‌اند و پیام این اعتراضات آن است که اسراییل و آمریکا راه به جایی نمی‌برند و پیروزی از آن مظلومان تاریخ مانند غزه است.

کد خبر 6092276 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • خشونت با دانشجویان ذات اصلی آمریکا را نشان داد
  • رژیم صهیونیستی در کف میدان شکست خورده است
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین
  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است
  • فیلم لحظه سرنگونی یک پهپاد ام کیو۹ آمریکایی توسط ارتش یمن
  • (ویدئو) لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی در یمن
  • انتشار تصاویر و ویدیویی از سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط یمن
  • یمن فیلم لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی را منتشر کرد +فیلم
  • یمن فیلم لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی را منتشر کرد+ فیلم
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی