Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@17:57:05 GMT

واکنش فغانی به همکاری برای راه‌اندازی VAR

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۷۲۱۲

واکنش فغانی به همکاری برای راه‌اندازی VAR

داور کشورمان در خصوص قضاوت در فصل آینده و شرایط حضور ویدیوچک در لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا فغانی که در ورزشگاه پاس قوامین برای مشاهده دیدار سایپا و آلومینیوم اراک حاضر شده بود، در خصوص داوری در لیگ برتر گفت: دوستان به من لطف می‌کنند. معتقدم آن اعتمادی که به من شد، باید برای دیگر داوران نیز ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که بازیکنان جوان اشتباه می‌کنند و آنها را تشویق می‌کنند که ادامه دهند، باید برای داوران نیز چنین شرایطی ایجاد شود. باید شرایطی ایجاد شود که با اعتماد به نفس بیشتری مسابقات را قضاوت کنند.

وی در خصوص شرایط حضور ویدیوچک در فوتبال کشورمان اظهار داشت: در جایگاهی نیستم که بتوانم در خصوص عملکرد آن کارگروه صحبت کنم ولی ۳ جلسه خیلی خوب داشتیم و هفته آینده نیز جلسه انتهایی داریم که شرایط را نهایی کنیم. با توجه به شرایط کنونی نمی‌توان قول داد که از چه زمان وارد لیگ برتر می‌شود.

فغانی ادامه داد: اگر مشکلاتی در خصوص واردات سیستم و بستن قرارداد نباشد، می‌توان همین فردا با شرکت آلمانی قرارداد بست و کار عملی شود اما به خاطر تحریم‌ها کمی دست و بال ما بسته است. 

وی در خصوص اینکه آیا فصل آینده با فدراسیون همکاری خواهد داشت، گفت:‌ اگر فرصت این چنین پیش بیاید و به من نیاز داشته باشند، من هستم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو علیرضا فغانی فغانی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنوار در مدیریت جنگ برتر از همه سران اسرائیلی است

به گزارش جام جم آنلاین، روزنامه عبری زبان هاآرتص امروز دوشنبه در مطلبی تاکید کرد که یحیی سنوار (رهبر حماس در نوار غزه) باهوش‌تر از همه اعضای شورای جنگ رژیم صهیونیستی است.

هاآرتص افزود که سنوار بر خلاف سران اسرائیلی، همواره نگاهی عمیق و آینده نگر دارد و چندین گام آینده را پیش‌بینی می‌کند و هر بار تل‌آویو را به شیوه‌ای جدید غافلگیر می‌کند.

در همین رابطه، روگل البر تحلیلگر هاآرتص تاکید کرد که باید اعتراف کرد سنوار یک شطرنج‌باز ماهر و درجه یک است.

روزنامه مذکور اشاره کرد: باید اعتراف کرد سنوار در مدیریت جنگ برتر از کل سران اسرائیل است.

دیگر خبرها

  • تونی خان در واکنش به مزخرف خواندن AEW توسط گلدبرگ: رو در رو چیز دیگری گفته بود!
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار
  • واکنش کنعانی به تکرار ادعای یک‌جانبه کویت درباره میدان آرش
  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • سنوار در مدیریت جنگ برتر از همه سران اسرائیلی است
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!