Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنگین وزن کشتی آزاد کشورمان گفت، پیش از شروع لیگ کشتی، مهدی تقوی چند بار به او گفته است که اگر به قائمشهر نیایند، آنها تیم نخواهند داد، اما حالا ماه‌هاست خبری از حق و حقوق‌شان نیست. - اخبار ورزشی -

یدالله محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه تیم هیئت کشتی قائمشهر با وجود گذشت بیش از هفت ماه از اتمام لیگ برتر، هنوز حق و حقوق تعدادی از کشتی‌گیرانش را پرداخت نکرده است، اظهار داشت: نمی‌دانم دیگر باید چه بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چه می‌گوییم فایده‌ای ندارد. امیدمان به فدراسیون کشتی بود که موضوع را پیگیری می‌کند. رئیس کمیته انضباطی دو سه بار در همین مورد با خود من صحبت کرد. جلسه هم گذاشته شد و آنها محکوم شدند که پول ما را بدهند، اما هیچ خبری از پول نشد.

وی در مورد میزان طلبش از تیم قائمشهری تأکید کرد: من 90 میلیون از پولم را نگرفته‌ام، ارشک (محبی) و بهمن تیموری هم هرکدام 60 میلیون تومان.

محبی که در آن زمان با پیشنهاد خوب استقلال هم مواجه بود، اما در نهایت به تیم قائمشهر پیوست، با یادآوری این موضوع گفت: رضا یزدانی از دست من ناراحت شد. آنقدر مهدی تقوی گفت که من روی شما کرمانشاهی‌ها حساب کرده‌ام و اگر نیایید تیم نمی‌دهم، ما هم به تیم قائمشهر رفتیم. اتفاقاً اگر نتیجه تیمی را هم نگاه کنید، من، ارشک و بهمن تیموری برای تیم قائمشهر نتیجه گرفتیم و با بردهای ما این تیم سوم شد. اگر ما نبودیم، این تیم از گروهش هم بالا نمی‌آمد. جالب اینجاست که همشهری‌های خودش تا پول را به حساب‌شان نریختند، برای تیم کشتی نگرفتند. در صورتی که ما روی قول‌شان حساب کرده بودیم. فکر نمی‌کردیم که ما هم اول باید پول بگیریم و بعد روی تشک برویم.

عضو تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های جهانی 2019 نورسلطان که موفق به کسب سهمیه المپیک شد، ادامه داد: برای کشتی‌گیر بد است که با دوبنده منتظر دریافت پول بماند و بعد کشتی بگیرد، ولی با این برخوردهایی که دیدیم، اعتمادمان به کل از بین می‌رود. واقعاً خجالت می‌کشیم که دائم در این مورد صحبت کنیم. گفتند از قراردادت کم کن، پولت را بدهیم، اما مگر بنگاه است که سر حق و حقوق‌مان چانه می‌زنند؟! ما به اعتماد مهدی تقوی و شناختی که از او داشتیم و می‌دانستیم از جنس کشتی بوده است و چند ماهی زیر نظرش تمرین کردیم، قرارداد بستیم. خیلی بد است که حالا کسی دنبال پرداخت طلب ما نیست.

طبق تفاهم نامه قبلی فدراسیون و شهرداری؛ خراسان رضوی در لیگ کشتی تیم‌داری می‌کند؟

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی کشتی آزاد کشتی تیم قائمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد

کامیار جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به مناسبت گرامیداشت روز روانشناس و مشاور، اظهار کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی مددجویان در عرصه‌های مختلف دارد.

وی با اشاره ارائه خدمات مشاوره گسترده و رایگان به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه، افزود: فرآیند مشاوره به‌صورت فردی و گروهی در زمینه‌های زوج درمانی، خانواده درمانی، مشاوره قبل و بعد از ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره تحصیلی و کنکوری، مشاوره شغلی، کودک و نوجوان، تشخیص و درمان اختلالات روانشناختی در سطح استان انجام می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ادامه داد: این فعالیت توسط ۲۴ نفر مشاور و روانشناس در مقاطع ارشد و دکتری صورت می‌گیرد.

به گفته جمشیدی، این خدمات مشاوره‌ای بر اساس نیازسنجی و شناسایی موارد مختلف برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد این استان در سطح کیفی مطلوب و قابل قبولی انجام شده و تلاش می‌شود که در سطح گسترده‌تری پیرامون رفع مشکلات و معضلات اجتماعی مددجویان ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۲۴ هزار خدمت مشاوره‌ای به مددجویان این نهاد مقدس در استان کرمانشاه ارائه شده است که همه این فعالیت‌ها به صورت رایگان و با حضور کارشناسان مجرب و با تجربه بوده است.

جمشیدی تاکید کرد: بر اساس بازخورد دریافتی اداره فرهنگی کمیته امداد، این مشاوره‌ها تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی این مددجویان در عرصه‌های مختلف داشته است و امیدواریم شاهد نتایج بهتری در سنوات آینده باشیم.

کد خبر 6091474

دیگر خبرها

  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان
  • کامنت پرحاشیه رضا کرمانشاهی: باخت پرسپولیس از برد تراکتور شیرین تر بود!
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • برگزاری تجمع مردم و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»