Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@08:09:39 GMT

بندر فریدونکنار روی ریل پیشرفت

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۷۲۹۷

بندر فریدونکنار روی ریل پیشرفت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،جواد اوصیا رئیس اداره بندر فریدونکنار گفت: میزان عملیات تخلیه و بارگیری بندر فریدونکنار از ابتدای فروردین امسال تا پایان تیر ماه در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶۴ درصد افزایش داشته است.

او افزود: افزایش مراودات از بندر فریدونکنار با کشور‌های حاشیه دریای خزر در این مدت نشان داد که اگر بخش خصوصی مورد حمایت قرار بگیرد می‌تواند نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره بندر فریدونکنار گفت: فرهاد منتصر کوهساری معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی در هفته اخیر، در بندر تجاری فریدونکنار حضور یافت و از نزدیک در جریان روند تخلیه و بارگیری کالا و چالش‌های پیش‌روی توسعه بندر و بخش خصوصی قرار گرفت و بر رفع مشکلات بخش خصوصی تاکید کرد.

همچنین روانبخش بهزادیان مدیرکل اموربندری سازمان بنادر نیز با اعلام اینکه میزان تخلیه و بارگیری در بنادر ایران ۱۰ درصد رشد داشته است در سخنانش از بندر فریدونکنار به عنوان یکی از بنادری که موجب رشد ۱۰ درصدی میزان تخلیه و بارگیری بنادر ایران شده است نام برد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بندر فریدونکنار بنادر و دریانوردی دریای خزر بندر فریدونکنار تخلیه و بارگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران

مسابقات پرس سینه مازندران زیر نظر انجمن پاورلیفتینگ استان با حضور بیش از۶۰ شرکت کننده از سراسر استان در تمامی رده‌های سنی بانام گرامیداشت ۳۶۰ شهید والامقام شهرستان فریدونکنار برگزار شد که در پایان تیم میزبان بر سکوی نخست ایستاد.

تیم‌های آمل و نوشهر به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

نفرات برتر برتر بخش انفرادی به عنوان نماینده مازندران در رقابت‌های باشگاه‌های کشور به میدان می‌روند.

رقابت‌های پرس سینه با لوازم و بی لوازم باشگاه‌های استان مازندران به میزبانی شهرستان فریدونکنار و با حضور اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان و سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

مسابقات پرس سینه باشگاه‌های کشور از ۲۲ تا ۳۰ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان مهاباد استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • سرقتی عجیب هوای بندرترکمن را آلوده کرد
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران
  • تصاویری از میزان ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران
  • بارش ۳۰ میلی‌متر باران طی ۳۰ دقیقه در اهواز
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن | علت عجیب تر این اتفاق !
  • ماجرای انتشار بوی گاز در بندرترکمن چیست؟
  • ماجرای انتشار بوی گاز در بندرترکمن چیست؟ جزئیات بیشتر دقایقی دیگر در خبر ۲۰ سیمای گلستان