Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@11:40:34 GMT

اجرای نذر آب ازسوی کردستان در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۷۳۵۶

اجرای نذر آب ازسوی کردستان در سیستان و بلوچستان

به گزارش «تابناک»، پیام جلالی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: طرح نذر آب به خوزستان با همکاری خیرین و گروه های مختلف مردم در حال پیگیری است و به همین منظور یک تیم ارزیاب به استان خوزستان اعزام می شود.

جلالی گفت: از طریق بازدیدهای میدانی تیم های اعزامی به خوزستان نیازسنجی صورت گرفته و نیروهای جمعیت هلال احمر بر اساس نیاز و با برنامه ریزی صحیح به این استان اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بعد از بازگشت تیم های ارزیاب برنامه خدمات‌رسانی و آبرسانی به روستاهای سیستان و بلوچستان بلافاصله پیگیری و اجرا می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان با اشاره به اینکه این روستاها در منطقه ای به نام سیب و سوران استان سیستان و بلوچستان واقع شده است اظهار داشت: آب این روستاها از طریق حفر چاه و لوله کشی با لوله پیلی اتیلین تامین می شود.

وی اضافه کرد: طرح نذر آب چهار سال در حال اجرا است و استان کردستان در ۲ سال اخیر در اجرای این طرح همکاری می کند که مهمترین فعالیت این طرح ایجاد بستر لازم برای لوله کشی با آب شرب قابل آشامیدن برای روستاییان مناطق محروم است.

وی با بیان اینکه این طرح به صورت مشترک بین استان کردستان و استان همدان اجرا می شود ادامه داد: علاوه بر اجرای طرح نذر آب خدمات بهداشتی و درمانی به این روستاها ارائه می شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان کردستان نذر آب آبرسانی سیستان و بلوچستان المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان نذر آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۷۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، شهرکی رئیس هیات ورزش زورخانه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: هر ساله گرامیداشت هفته ورزش زورخانه ای، مراسمی با حضور پهلوانان و پیشکسوتان این ورزش در زاهدان برگزار می‌شود.
در این مراسم ورزشکاران به اجرای آئین‌های ورزشی باستانی در گود زورخانه پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان