Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،فردی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: روند بستری و فوتی بیماران کرونایی در استان البرز رو به افزایش است و از اول تیرماه تعداد بستری‌ها از ۵۰۴ نفر به ۱۰۸۱ نفر رسیده است؛ و فوتی‌ها هم در همین ایام از ۶ نفر از اول تیرماه به ۲۳ نفر تا به امروز افزایش یافته و تقریباً حدود ۵ برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از طرفی دیگر ظرفیت تخت‌های بیمارستانی رو به پر شدن است و متاسفانه ممکن است انجام روند تا چند روز آینده ادامه داشته باشد.

فردی گفت: در نتیجه تعداد مرگ و میر رو به افزایش است و همراهی و هماهنگی رعایت نمودن شیوه نامه‌های بهداشتی و خود داری از تردد‌های غیرضرور و رعایت نمودن فاصله‌های اجتماعی و غیر .. همواره مورد تاکید می‌باشد.

او افزود: در هر صورت ۵ شهرستان استان در وضعیت قرمز و دو شهرستان وضعیت نارنجی می‌باشند بنابراین با توجه به رنگ بندی‌ها اعلام شده محدودیت‌ها در مورد ادارات و سازمان‌های دولتی، صنوف و تردد‌های غیرضرور کاملا باید رعایت گردد.

فردی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: زنگ خطر در استان به صدا درآمده است در مجموع تعداد مراکز تجمعی واکسیناسیون ۱۹ مرکز می‌باشد و تا کنون ۳۸۵۹۴۶ دز تزریق شده است و روزانه بیش از ۱۳۰۰۰ به طور متوسط تزریق می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین

نقی سیاهکالی مرادی اظهار در گفتگو با مهر گفت: ۱۷ هزار معلم در قزوین وظیفه تدریس ۲۵۰ هزار دانش آموز را در ۱۶۷۰ مدرسه بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه سال گذشته با موج گسترده ای از بازنشستگی معلمان قزوینی روبرو بودیم و کار برای ما سخت شده بود، تاکید کرد: ۱۰۳۰ نفر از معلمان در سال گذشته در استان قزوین بازنشسته شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه با بیان اینکه تقریباً به همین میزان نیز در سال گذشته معلم جذب نظام آموزشی استان قزوین شد، تاکید کرد: با جذب حدود یک هزار دبیر و آموزگار در سال جاری تقریباً مشکل کمبود دبیر و آموزگار در استان قزوین حل خواهد شد.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • تأثیر باور‌های فراشناختی بر میزان سازگاری فردی و اجتماعی
  • تاثیر باور‌های فراشناختی بر میزان سازگاری فردی و اجتماعی
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی
  • آیا هر کسی می‌تواند نمک کم سدیم بخورد؟
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • یافته‌های پژوهشگران برای افزایش ظرفیت دیالیز برای بیماران
  • مناسب‌ترین میوه‌ها برای بیماران دیابتی
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران