Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین با صدور پیامی از مردم این استان برای شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و بهره مندی از اقیانوس معارف رضوی دعوت کرد.
 متن پیام استاندار قزوین به شرح زیر است: 
بدون شک معرفی و شناخت کرامات واقعی امام رضا (ع) و امام زمان (عج) به جامعه، به‌ویژه نسل جوان بسیار مهم و حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی که با هدف معرفی کتب ارزشمند و بررسی ابعاد شخصیتی و علمی امام هشتم و دوازدهم شیعیان حضرت امام رضا(ع) و  امام زمان (عج) و همچنین ترویج فرهنگ رضوی و مهدویت و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و تعالی فرهنگ غنی اسلامی و سیرة ائمه معصوم (ع) در حال برگزاری است، امری پسندیده و قابل تقدیر است.
لذا ضمن تشکر از متولیان این رویداد ارزشمند فرهنگی، از شهروندان عزیز استان قزوین دعوت می کنم با شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از اقیانوس معارف رضوی بهره مند شوند و برای خود و خانواده ارجمندشان زادراهی معنوی فراهم آورند.
علاقه مندان برای شرکت در  یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا اول آبان ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. 

برچسب‌ها آستان قدس رضوی استان قزوین استانداری قزوین کتابخوانی طرح های ترویجی کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستان قدس رضوی استان قزوین استانداری قزوین آستان قدس رضوی استان قزوین استانداری قزوین کتابخوانی طرح های ترویجی کتابخوانی جشنواره کتابخوانی رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۷۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است

محمد صادق صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با قدردانی از تلاش مؤثر استاندار کردستان برای زدودن موانع ارتباط بی‌واسطه با مردم استان اظهار کرد: از برکات نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی ایران قوی، وجود و پای کار بودن مردم استان در تمام جوانب زیست مومنانه است.

وی افزود: بحمدالله با شبکه سازی عملیاتی حلقه‌های میانی، پاسخگویی به مسائل مردمی در مسیر بسیار ارزشمندی از همدلی و تقویت مبانی مردمی سازی دولت در استان شکل گرفته است.

وی با قدردانی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی بر تحقق شفافیت در عملکرد به جامعه هدف خاطرنشان کرد: پویایی و میدان داری در جامعه با جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار تحقق خواهد یافت و نقش بزرگان خانواده و محلات به عنوان حلقه میانی تأثیرگذار در تحقق این معروف، انکار ناپذیر است.

صادقی بازدیدهای میدانی استاندار کردستان را مصداق خدمت بی منت جهت حل مسائل خرد و کلان در استان عنوان کرد.

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی گفت: مردم کردستان همواره سرآمد در خدمت مضاعف و تکریم کرامت انسانی هستند.

کد خبر 6090083

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود