Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال هوادار گفت: عنایتی به زودی به آن جایگاهی که لیاقتش را دارد، خواهد رسید.

اسماعیل کیانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص صعود تیم هوادار به لیگ‌برتر اظهار داشت: طبیعتاً بابت صعود تیم هوادار خیلی خوشحالم با اینکه مدت زمان زیادی در لیگ یک بازی می‌کنم؛ اما متاسفانه تا امسال نتوانستم این تجربه را حس کنم و خوشحالم بالاخره این اتفاق خوب در زندگی ورزشی‌ام افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلماً نه تنها من بلکه هر فوتبالیستی در زندگی ورزشی‌اش دنبال موفقیت هست. افتخار می‌کنم که امسال این نایب قهرمانی را همراه با تیم خوب هوادار تجربه کردم.

وی افزود: واقعاً تیم خیلی خوبی داشتیم و از روزی که با هوادار قرارداد بستم به فکر قهرمانی بودیم، چون مجموعه‌ای که با آنها کار می‌کردم می‌دانستم تمام هدفش کسب عنوان قهرمانی است و این حس قهرمانی در وجود تک تک بچه‌ها بود و تا روز آخر برای این هدف جنگیدیم. بعد از آن همه مسیر سختی که داشتیم دومی به خاطر تفاضل گل کمتر از قهرمانی نیست.

بازیکن تیم فوتبال هوادار تصریح کرد: حدود ١٢ سال در لیگ یک بازی می‌کنم و تقریبا در ٥٠ درصد تیم‌های لیگ یک سابقه بازی دارم. اولین حضورم با تیم شیرین فراز کرمانشاه بود. بعد از آن با هما تهران، استقلال خوزستان، نیروی زمینی تهران، گل‌گهر سیرجان، آرمان گهر سیرجان، شهرداری تبریز خونه به خونه بابل، بادران تهران، آلومینیوم اراک و امسال هم هوادار تهران.

کیانی پیرامون مشکلات مالی تیم هوادار گفت: همه ما می‌دانستیم تیم مشکل مالی دارد؛ اما با درایت رضا عنایتی این مشکل خیلی به ندرت حس می‌شد و چون هدف ما مورد دیگری بود چشم روی همه مشکلات بستیم و با یه انرژی خوب لیگ رو ادامه دادیم و الان همه ما بچه‌های تیم به آن چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

وی در پاسخ به این سوال که تجربه همکاری با عنایتی را چطور ارزیابی می‌کند، گفت:  کار کردن با عنایتی و کادر فنی تیم واقعاً لذت بخش بود. با اینکه عنایتی سال‌های ابتدایی مربیگری‌اش قرار دارد، بسیار حرفه‌ای و با تجربه تیم را هدایت می‌کرد. به نظرم او به زودی به آن جایگاهی که لیاقتش را دارد، خواهد رسید، چون توانایی و پتانسیلش را دارند.

بازیکن تیم فوتبال هوادار گفت: قراردادم با باشگاه هوادار تا آخر فصل امسال بود و در حال حاضر بازیکن آزادم.

بیشتر بخوانید: نگاهی به صعود هوادار به لیگ‌برتر؛ از رفقای نیمه‌راه تا اشک‌های عنایتی

انتهای پیام/

برچسب ها: هوادار اسماعیل کیانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هوادار هوادار اسماعیل کیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود هوادار با بردن مس سونگون

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال هوادار و مس سونگون ورزقان از ساعت ۱۸:۱۵ امروز جمعه در یک هشتم نهایی جام حذفی پیگیری شد که با برتری سه بر یک شاگردان مسعود شجاعی در هوادار به پایان رسید.

داریوش شجاعیان (۱۳)، بابک مرادی (۲۰) و محمدعلی عبداللهی (۷۶) برای هوادار و صائب محبی (۳۰ - گل به خودی برای مس سونگون گلزنی کردند.

بنابراین هوادار به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی فوتبال کسور راه پیدا کرد.

کد خبر 6089340

دیگر خبرها

  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • صعود هوادار با بردن مس سونگون
  • صعود گل گهر و هوادار/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • گل‌گهر صعود کرد/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ هوادار 3 - مس یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • گل‌گهر صعود کرد/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ هوادار 3 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان