Web Analytics Made Easy - Statcounter

 عباس آخوندی در این یادداشت نوشت؛

«یاران حبیب یک به یک می‌روند و این نفس‌های ماست که به شماره می‌افتند. تا کی نوبت به ما رسد. البته که در پیشگاه حضرت باری ما نقطه تسلیمیم ولی غم دل را چه کنیم. این بار دست تقدیر دوستی دیرین را اشاره رفت و او را از میان ما برد. دوست عزیزم آقای مهندس علیرضا تابش به دیدار حق شتافت و خانواده، همکاران و دوستان را در حسرت دیدار خود گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سابقه دوستی من با او به دوره‌ی جهاد سازندگی و سال ۱۳۵۸ بازمی‌گردد. او همچون سایر جهادیان، با سادگی تمام با تعدادی از دوستانش به جهاد سازندگی قروه برای احداث جاده و بیمارستان رفته بود. هنوز خوب به یادم هست که یک روز مرحوم دکتر بهشتی زنگ زد و با همان صدای پرطنینیش گفت «عباس آقا می‌خواهم یک جهادی را به تو معرفی کنم» و علیرضا تابش را به من معرفی کرد. چند ساعتی نگذشت که تابش عزیز آمد و از کارهای خود در احداث جاده سریش‌آباد و بیمارستان در قروه برای من گفت. این آغاز دوستی ما بود که تا روز پایان ادامه داشت و اکنون بیش از ۴۰ سال از آن روز می‌گذرد.

که ای صوفی شراب آنگه شود صاف ///// که در شیشه برآرد اربعینی

او با تلاش و فداکاری خود در منطقه خوش درخشید. به سنندج رفت. شهردار آنجا شد و سپس مسئولیت معاونت عمرانی استانداری کردستان را به دوش گرفت و پس از آن استاندار کردستان شد. آن زمان من معاون سیاسی و اجتماعی وزیر کشور بودم و هر دو هفته یک‌بار به منطقه غرب کشور می‌رفتم و همدیگر را به‌طور مرتب می‌دیدیم.

پس از آن، او استاندار گیلان شد و از قضا زلزله رودبار و منجیل در خرداد ۱۳۶۹ بوقوع پیوست و من بعنوان مسئول بازسازی این مناطق در کنار او بودم.

موقعی که او استاندار خوزستان شد، من همچنان رئیس بنیاد مسکن بودم و در بازسازی مناطق جنگ‌زده با او همکاری می‌کردم. این دوستی و همکاری در تمام این دوران ۴۰ ساله، در مسئولیت‌های دیگر همچنان ادامه داشت.

با هم یک خانه ساختیم و به مدت هفت سال هم‌خانه بودیم. ولی هیچ یادم نمی‌آید که در این مدت و در تمام فراز و فرودها حتی یک‌بار یک کلمه درشت میان ما رد و بدل شده باشد. سعدی گفت: مقدار یار همنفس چون من نداند هیچ کس //// ماهی که بر خشک اوفتد قیمت بداند آب را

مهندس علیرضا تابش از تبار مدیران و مردان خودساخته جمهوری اسلامی بود که در جریان کوران حوادث و موقعیت‌های سخت انقلاب ساخته شده بود. او مردی با پشتکار، درست‌کردار، دست‌پاک، بلندهمت، مهربان، آرام، صبور، خانواده‌دوست، خدوم و مفید برای مردم بود. تابش مردی با اعتقاد و با ایمان و میانه‌رو بود. سعادتمد زندگی کرد و با عزت و سربلندی دنیا را بدرود گفت.

من این سوگ را به خانم گرامی‌اش سرکار خانم بهجت همدانی، فزرندان برومندش آقایان احسان، محمدصادق، محمدحسین و محمدجواد و همچنین برادر بزرگوارش محمد آقا و آقای مهندس حمید همدانی و سایر بستگان و دوستان و همکاران در بنیاد مسکن و وزارت راه‌وشهرسازی تسلیت می‌گویم.

برای او از درگاه حضرت احدیت غفران و رضوان و برای بازماندگان و دوستان شکیبایی و سزای نیک طلب می‌کنم.

والسلام و علیکم و رحمه الله و برکاته»

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۷۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی ۲-۲ آاس رم/ فرار یک امتیازی یاران آزمون از ناپل+ فیلم

در چارچوب مسابقات سری  آ ایتالیا ناپولی و رم در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا به مصاف همدیگر رفتند.

شاگردان دنیله ده‌روسی ابتدا با گل پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی جلو افتادند، پنالتی‌ای که سردار آزمون آن را برای تیمش گرفته بود، اما ناپلی‌ها خیلی زود به این گل توسط اولیویرا پاسخ دادند و در دقایق پایانی هم موفق به زدن گل دوم از روی نقطه پنالتی توسط اوسیمن شدند، این پایان کار نبود و رم با گل تامی آبراهام گل دوم را به ثمر رساند.

رم با این تساوی ۵۹ امتیازی شد و در رتبه پنجم قرار دارد.. ناپولی هم با ۵۰ امتیاز هشتم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • آخوندی: نزاع از درون ما را پوک و از بیرون ما را بی آبرو می کند | نادعلی: به عنوان شورا پشت کارمندان هستیم
  • سد طالبان بر مسیر «دوستی»
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم/ فرار یک امتیازی یاران آزمون از ناپل+ فیلم
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه