Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@14:46:23 GMT

هر دیدار در المپیک حکم فینال را دارد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۷۶۰۸

هر دیدار در المپیک حکم فینال را دارد

ملی پوش تیم ملی والیبال ایران گفت: تلاش و هماهنگی تیمی نه تنها اجازه ندادیم ساعت بازی برای ما مشکل ساز شود بلکه با نتیجه قاطع ٣ بر صفر هم بازی را به نفع خود تمام کردیم تا آماده دیدار سخت برابر کانادا شویم.

به گزارش ایمنا، محمد موسوی ملی‌پوش والیبال ایران که در بازی با ونزوئلا استراحت کرد، در مورد این دیدار اظهار کرد: شاید فکر کنید بازی آسانی بود، اما از نظر ما هر دیدار در المپیک حکم یک فینال را دارد چون نتیجه آن روی جایگاه تیمی و تعیین وضعیت تیم برای دیدارهای بعد تأثیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص برگزاری بازی امروز در ساعت ٩ صبح انتقاد کرد، گفت: این موضوع سختی کار ما را بیشتر کرده بود چون انجام بازی در این زمان فوق العاده سخت است. در واقع صبح توکیو، نصف شب ایران است و اگر هم از نظر ساعت خواب بدن در نظر گرفته شود، سخت است.

موسوی ادامه داد: البته خدا رو شکر با تلاش و هماهنگی تیمی نه تنها اجازه ندادیم این موضوع برای ما مشکل ساز شود بلکه با نتیجه قاطع ٣ بر صفر هم بازی را به نفع خود تمام کردیم تا آماده دیدار سخت برابر کانادا شویم.

ملی پوش والیبال ایران با اشاره به پیروزی که مقابل لهستان به دست آمد، تصریح کرد: آن بازی هم خیلی مهم و سخت بود که با برد تمام شد، امیدواریم کانادا را هم از پیش رو برداریم.

منبع: ایسنا

کد خبر 509727

منبع: ایمنا

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال والیبال ایران المپیک المپیک توکیو سید محمد موسوی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با شکست دادن مهرام تهران، به فینال لیگ برتر ایران راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امروز (شنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تیم شهرداری گرگان، مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با کسب سومین برد متوالی مقابل مهرام تهران، به عنوان نخستین تیم راهی فینال شود.

شاگردان مصطفی هاشمی در این دیدار خارج از خانه نیز عملکرد قابل قبولی داشتند و کوارترهای دوم و چهارم را با نتایج ۱۸-۲۶ و ۲۶-۳۱ بردند تا با وجود شکست ۲۳-۲۰ و ۱۷-۱۲ در کوارترهای اول و سوم، در مجموع ۸۴ - ۸۹ پیروز این دیدار شوند.

شهرداری گرگان که در سه فصل گذشته لیگ برتر ایران عنوان قهرمانی را به دست آورده است، با این برد سری نیمه‌نهایی مقابل مهرام را ۳ بر صفر برد تا به عنوان نخستین تیم و چهارمین سال متوالی، راهی فینال لیگ شود.

ارسلان کاظمی کاپیتان تیم شهرداری گرگان، با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۳ پاس گل ضمن ثبت دبل‌دبل، تاثیرگذاری ۳۱ را در این دیدار داشت و بهترین بازیکن زمین شد.

امتیاز آورترین بازیکن این دیدار هم پری پتی، گارد آمریکایی مهرام بود که ۳۴ امتیاز را به دست آورد، اما نتوانست مانع شکست تیم خود شود. پتی تا فصل گذشته پیراهن شهرداری گرگان را به تن می‌کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امشب معرفی یک پای فینال اروپا؛ کامبک دوباره پاریس؟
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران