Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@20:01:53 GMT

اظهارنظر مدیر اینتر درمورد فروش لوکاکو

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۷۶۷۱

اظهارنظر مدیر اینتر درمورد فروش لوکاکو

مدیر اجرایی باشگاه اینتر می‌گوید که مهاجم بلژیکی این تیم فروشی نیست.

به گزارش مشرق، روملو لوکاکو که تابستان ۲۰۱۹ از منچستریونایتد جدا و به اینتر پیوست، در این تیم ایتالیایی فوق‌العاده ظاهر شده و تاکنون ۶۴ گل برای نراتزوری به ثمر رسانده است. او فصل اخیر با به ثمر رساندن ۲۴ گل در ۳۶ بازی سری A نقش بسزایی در قهرمانی اینتر در این رقابت‌ها آن هم پس از ۱۱ سال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم بلژیکی همچنین در یورو ۲۰۲۰ درخشان ظاهر شد و در پنج بازی، چهار گل برای تیم ملی بلژیک به ثمر رساند. همین عملکرد خوب از این مهاجم ۲۸ ساله سبب شده تا باشگاه‌هایی همچون چلسی و منچسترسیتی نسبت به خدمت گرفتن او علاقه‌مند باشند اما مدیر اجرایی باشگاه اینتر می‌گوید که ماشین گلزنی اینتر فروشی نیست.

بیشتر بخوانید:

رقم نجومی اینتر برای فروش لوکاکو

جوزپه ماروتا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسپورت مدیاسِت» ایتالیا گفت: ما از جانب خود می‌توانیم بگوییم که لوکاکو فروشی نیست. روملو مهره مهمی در صفحه شطرنجی است که در اختیار سیمونه اینزاگی است.

اینتر در شرایط مالی نامناسبی به سرمی‌برد و همین موضوع باعث شد تا در اوایل ماه جاری میلادی مجبور به فروش اشرف حکیمی به پاری‌سن‌ژرمن شوند، انتقالی که این باشگاه ایتالیایی در حدود ۸۰ میلیون یورو از آن عایدش شد.

با وجود این مشکلات به نظر نمی‌رسد که اینتر بخواهد در این تابستان چوپ حراج را به دیگر ستاره‌هایش از جمله روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینس بزند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو منچسترسیتی چلسی منچستریونایتد اینترمیلان روملو لوکاکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درباره حقوق بشر را ندارند

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، ناصر کنعانی در پیامی در شبکه ایکس نوشت: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228489 برچسب‌ها آمریکا

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درباره حقوق بشر را ندارند
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • هوش اجتماعی مدیران چیست؟!