Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر بدمینتون باز ایران در اولین رقابت خود در بازی های المپیک توکیو پیروز شد و اولین برد تاریخ المپیک ورزش ایران در رشته بدمینتون در المپیک را کسب کرد. به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به توکیو، ثریا آقایی دختر بدمینتون باز ایران در اولین بازی مرحله گروهی بازی های المپیک توکیو به مصاف نماینده مالدیو رفت و این دیدار را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود به  پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثریا آقایی از ایران ۲ – فاطیما عبدلرزاق  از مالدیو صفر (۲۱ – ۱۴ و ۲۱ – ۷)

دومین دیدار او در مرحله گروهی برابر نماینده چین است.

آقایی اولین دختر بدمینتون باز ایرانی است که توانسته به بازی های المپیک توکیو راه یابد. او در اولین دیدارش موفق شد اولین پیروزی تاریخ بدمینتون ایران در المپیک را کسب کند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ثریا آقایی المپیک 2020 توکیو بدمینتون در المپیک توکیو ثریا آقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها یک بر صفر به نفع طبیعت شد.

جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

کد خبر 6090279

دیگر خبرها

  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • اولین المپیک ژیمناستیک ایران، کارمند شهرداری گرگان شد
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • المپیک شگفتی‌ها
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر