Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان گلستان از مکلف شدن حفار غیرمجاز چاه به کاشت ۱۰۰ اصله نهال به جای رفتن به زندان خبر داد. حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با میزان از مکلف شدن حفار غیرمجاز چاه به کاشت ۱۰۰ اصله نهال به جای رفتن به زندان خبر داد و بیان کرد: با شکایت آب منطقه‌ای استان گلستان فردی که چاه غیرمجاز حفر کرده بود علاوه بر مسدود کردن چاه حفر شده، در ابتدا به حبس محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: از آن جا که متهم سابقه نداشت و ابراز ندامت هم کرده بود، قاضی او را به جای زندان به کاشت نهال مکلف کرد.   بیشتر بخوانید: راننده متخلف مکلف به کاشت ۵۰۰ اصله نهال جنگلی شد وی گفت: بر اساس رای قاضی، این فرد باید ۱۰۰ اصله نهال سه ساله چنار در محوطه فضای سبز بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) علی آبادکتول بکارد و از آن‌ها مراقبت کند.

آسیابی اظهار کرد: قاضی در رای خود برای این فرد نوشته است این رای از نظر انسانی پسندیده‌تر و از نظر قضایی قابل دفاع‌تر است.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: نظارت بر اجرای این حکم بر عهده مسئولان این بیمارستان و واحد اجرای احکام علی آبادکتول است.

وی عنوان کررد: پارسال ۶ هزار رای جایگزین حبس در دادگاه‌های گلستان صادر شد که ۳۵ درصد بیشتر از سال ۹۸ بود.

گلستان از استان‌های پیشرو کشور در صدور آرای جایگزین حبس است.

انتهای پیام/ برچسب ها: جایگزین حبس دادگستری گلستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جایگزین حبس دادگستری گلستان رئیس کل دادگستری ۱۰۰ اصله نهال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: حاضرم به زندان بروم

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا پس از تعویق جلسه دادگاه درخصوص پرداخت حق‌السکوت به بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی، خطاب به خبرنگاران گفت: «قاضی به من دستور داده چیزی از جزئیات پرونده منتشر نکنم و گفته اگر این قانون را نقض کنم، به زندان خواهم رفت.»

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پایگاه خبری هیل به نقل از رئیس‌جمهور سابق آمریکا نوشت: «صادقانه بگویم، قانون اساسی ما با اختلاف زیاد، بسیار مهم‌تر از زندان است. من این فداکاری را هر روز انجام خواهم داد، اما آنچه در اینجا اتفاق می‌افتد مایه شرمساری است و دادگاه‌های استیناف باید در این امر دخالت کنند.»

«خوآن مرچان» قاضی دادگاه عالی نیویورک که پرونده ترامپ را بررسی می‌کند، اعلام کرد که دونالد ترامپ برای دهمین بار حکم دادگاه را نقض کرده است و او را به دلیل برخورد تند با هیئت منصفه دادگاه مربوط به پرداخت حق‌السکوت به پرداخت ۱۰۰۰ دلار جریمه کرد.

قاضی مرچان هشدار داد که نقض قوانین در دفعات آینده به حبس این رئیس‌جمهور سابق منجر خواهد شد.

او خطاب به ترامپ گفت: «آخرین چیزی که می‌خواهم انجام دهم این است که تو را به زندان بیندازم، اما در نهایت باید کارم را انجام دهم. تداوم تخلفات شما، حمله مستقیم به حاکمیت قانون است.»


دیگر خبرها

  • تقاضای تولید سالانه یک میلیون نهال صنوبر در همدان
  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • استان ۲ میلیون نفری هرمزگان فقط ۱۵۶ زندانی دارد
  • بلاتکلیفی هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بندرشهید رجایی/ تعیین تکلیف به زودی
  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • کاشت بیش از ۶۵۰ اصله نهال در ورودی شهر بوشهر
  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • آغاز برداشت گُل گاوزبان در گلستان
  • دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در قروه