Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@02:53:06 GMT

بازیکنان ما استرس زیادی داشتند

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۷۸۴۳

بازیکنان ما استرس زیادی داشتند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  حسن استکی مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری، گفت: استرس زیادی بازیکنان در روند کیفی تیم ما در این بازی تاثیر داشت و باعث شد درست عمل نکنیم.

او با ابراز شرمندگی از هواداران ذوب آهن به دلیل حمایتشان از این تیم افزود: در این دیدار بازیکنان ما تلاش زیادی کردند و موقعیت‌های خوب زیادی داشتیم  که تبدیل به گل نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: تیم ما ۲ گل در دقایقی که باید تمرکز داشته باشد خورد که باعث شد که بهم بریزیم و نتوانیم به درستی به وظایفان عمل کنیم.

استکی گفت: این موضوع به دلیل استرس زیاد تیم بود و حتی وحید محمد زاده که پنالتی زن خوب ماست به دلیل استرس توپش گل نشد و این فرصت خوب نیز سوخت.

او تصریح کرد: از این که همه تیم‌ها که در لیگ بازی جوانمردانه انجام می‌دهند راضی هستیم و انشاالله هفته آخر بازی خوبی ارائه می‌دهیم و در لیگ برتر ماندگار خواهیم بود.

استکی افزود: از روز اول می‌خواستیم تیم ذوب آهن در لیگ برتربماند، به کارمان زحمت و تلاش بازیکنان اعتقاد داریم و هفته آینده نتیجه خوبی خواهیم گرفت و در لیگ ماندگار خواهیم شد.

 شهرآورد اصفهان بین تیم‌های فوتبال سپاهان وذوب آهن اصفهان ساعت ۲۱ و ۱۵  دقیقه یکشنبه شب از هفته بیست و نهم لیگ برتر درورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد و در پایان این دیدار سپاهان با نتیجه ۲ بر صفر  پیرور میدان شد.

با این دیدار سپاهان با ۶۲ امتیاز در مکان دوم  و تیم ذوب آهن نیز با ۲۶ امتیازدر رتبه چهاردهم لیگ برترباقی ماندند.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مربی ذوب آهن شهرآورد اصفهان ذوب آهن اصفهان سپاهان اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید.

بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتاً سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 6095182

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • دیدار پرسپولیس و سپاهان از دریچه دوربین ایسنا
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد