Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@23:22:49 GMT

پیروزی راحت ایران مقابل ونزوئلا

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۷۸۶۴

تیم ملی کشورمان پس از نمایشی تحسین‌ برانگیز در نخستین دیدار خود مقابل لهستان، از ساعت ۴:۳۰ در دومین بازی به مصاف ونزوئلا رفته است. سعید معروف، امیر غفور، مسعود غلامی، اصغر مجرد، میثم صالحی، میلاد عبادی‌پور و مهدی مرندی (لیبرو)، بازیکنان شروع کننده ایران در این بازی بودند.

با توجه به شکست ۳ بر صفر ونزوئلا در بازی نخست مقابل ژاپن و پیروزی روحیه‌بخش ایران مقابل لهستان پرمهره، پیش بینی نمی‌شد که شاگردان آلکنو، مسابقه‌ای سخت مقابل ونزوئلا داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست اول: ست نخست بازی با حملات بهتر و اشتباهات بیشتر بازیکنان ونزوئلا و در مقابل دفاع روی تور خوب بازیکنان ایران همراه بود که با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به سود ایران به پایان رسید. تیم ایران در پایان ست نخست ۱۱ امتیاز از حمله، ۴ امتیاز از دفاع روی تور و ۱۰ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. بازیکنان ونزوئلا هم ۱۳ امتیاز از حمله،‌ یک امتیاز از دفاع روی تور و ۳ امتیاز از اشتباهات ایران کسب کردند.

ست دوم: بازی پر اشتباه تیم ونزوئلا در ست دوم هم ادامه داشت که تاثیر حملات بیشتر این تیم را کاملا خنثی می‌کرد. مدافعان روی تور ایران هم در ست دوم با قدرت، حملات این تیم دفاع را کردند. تیم ایران در ست دوم نیز ۲۵ بر ۲۰ برنده شد. تیم ایران در پایان ست دوم، ۲۵ امتیاز از حمله، ۷ امتیاز از دفاع روی تور، یک پوئن سرویس و ۱۷ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. بازیکنان ونزوئلا هم ۲۵ امتیاز از حمله،‌ ۴ امتیاز از دفاع روی تور و ۸ امتیاز از اشتباهات ایران کسب کردند.

ست سوم: در این ست کار کمی برای ایران سخت شد و ونزوئلایی‌ها توانستند از ایران پیش بیفتند، اما برتری آنها تداوم چندانی نداشت و در امتیاز ۱۶ بر ۱۴ تیم ایران توانست از حریف پیش بیفتد. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود ایران تمام شد تا شاگردان آلکنو دومین پیروزی خود در این دوره از مسابقات المپیک را دشت کنند.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود توانست با نتیجه ۳ بر ۲ از سد لهستان عبور کند و ونزوئلا هم در نخستین دیدار با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب ژاپن شده بود.

تیم ملی والیبال کشورمان در سومین مسابقه خود در رقابت‌های المپیک توکیو روز چهارشنبه ۶ مردادماه از ساعت ۴:۳۰ مقابل کانادا قرار خواهد گرفت.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: امتیاز از دفاع روی تور امتیاز از اشتباهات امتیاز از حمله تیم ایران ست دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد

در ادامه هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ عربستان یک بازی برگزار شد.

در این بازی الهلال صدرنشین مهمان التعاون بود و توانست با سه گل به پیروزی برسد تا روند خیره‌کننده آن در لیگ ادامه داشته باشد.

گل‌های الهلال را در این بازی میتروویچ، سعود عبدالحمید و الشهری به ثمر رساندند.

الهلال با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۸۳ امتیازی شد و اختلافش را با النصر تیم دوم جدول به ۱۲ امتیاز افزایش داد.

دیگر خبرها

  • نفت آبادان 1-0 مس رفسنجان؛ امیدها برای بقا زنده شد
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • جزئیات توافق‌های بانکی ایران و روسیه
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد