Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سید محمد پولادگر با اشاره به عملکرد نمایندگان این رشته در المپیک توکیو گفت: المپیک آوردگاهی است که بهترین‌های دنیا در آن حضور داشته و هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. در این دوره دیدیم که قهرمانان بزرگ در مقابل جوانان پرانگیزه تن به شکست دادند. تکواندوکاران ما نیز به دلایل مختلف نتوانستند شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از تیم ملی، افزود: در یک سال و نیم گذشته با وجود شیوع ویروس کرونا و مشکلات عدیده مالی، فدراسیون با حمایت‌های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش تمام ملزومات برگزاری اردوهای آماده‌سازی را فراهم و تلاش کرد این اردوها با کمترین مشکلی برگزار شود.

پولادگر گفت: دلم برای بچه‌هایم می‌سوزد. برای رسیدن و حضور در المپیک از جان مایه گذاشتند و سختی‌های بسیاری را تحمل کردند. آرمین هادی‌پور زمانی که دچار پارگی رباط زانو شد، تمام پزشکان متخصص هم نظر بودند که باید جراحی شود. بیش از یک سال تمرین کرد و درد زیادی کشید، چون سهمیه به نام آرمین بود و امکان جایگزینی شخص دیگری را نداشتیم. میرهاشم حسینی هم به دلیل اینکه برای حضور در مسابقات جهانی منچستر، انگلیس با یک ترفند کثیف غیرورزشی ویزای وی را صادر نکرد، مهمترین میدان برای کسب امتیاز و ارتقا رنکینگ را از دست داد و مسیر سخت‌تر و رقابت‌های فشرده‌‌تری را به منظور جبران امتیازات از دست رفته طی کرد.

رئیس فدراسیون تکواندو خاطرنشان کرد: ناهید کیانی هم به خاطر تصمیم کاملاً سیاسی و بی‌سابقه کمیته بین‌المللی المپیک در دادن سهمیه وایلد کارت به یک پناهنده ایرانی و تحمیل جدول 17 نفره، در سخت‌ترین شرایط و موقعیت زندگیش قرار گرفت. متاسفانه علی‌رغم شایستگی، این قهرمانان نتوانست نتیجه‌ای که برای آن زحمت زیادی کشیده بودند را کسب کنند. کادرفنی هم که زحمات شبانه روزی زیادی کشیده بودند تا این بچه‌ها در شرایط آمادگی مطلوبی قرار بگیرند نتوانستند در این میدان ثمره تلاش خود را بگیرند.

پولادگر با بیان اینکه شادی مردم مهم‌ترین انگیزه مسئولان و ورزشکاران برای حضور در مسابقات است، گفت: شرمنده مردم کشورم هستم و از آنها عذرخواهی می‌کنم که تکواندو برای اولین بار از میدان المپیک نتوانست نتیجه‌ای را کسب کرده و دل مردم را شاد کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو ناکامی تکواندو در المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۷۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد

موج جدید مهاجرت تکواندو در روزهای اخیر به شدت رو به افزایش است در روزهای اخیر فرزان عاشورزاده نیز به آمریکا مهاجرت کرد در سالهای اخیر تکواندو کاران زیادی نیز پناهنده و مهاجرت کرده اند از جمله آنها کیمیا علیزاده ،دینا پوریونس،پریسا فرشیدی،یونس فضلی و....

یونس فضلی تکواندو کار ایرانی که به کانادا مهاجرت کرده است مدرس کوکیوان در کشور کانادا شد

مرکز آموزش فدراسیون جهانی "کوکی وان" نام دارد که تکواندوکاران سراسر دنیا باید برای حضور در میادین رسمی و بین المللی احکام خود را از طریق شرکت در آزمون‌های این مرکز، بین المللی کنند.

دیگر خبرها

  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!