Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@05:06:09 GMT

دانشگاه تهران در جمع ۶۰۰ مدرسه کسب و کار برتر دنیا

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۷۹۵۸

دانشگاه تهران در جمع ۶۰۰ مدرسه کسب و کار برتر دنیا

سیستم QS یکی از مورد استاندترین ارزیابی‌ها برای رتبه‌بندی دانشگا‌ه‌ها و مراکز آموزشی در جهان است. دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در آخرین رتبه‌بندی QS در بین ۶۰۰ بیزینس اسکول برتر دنیا قرار گرفته است. در این رتبه‌بندی معیارهای مختلفی از جمله استانداردهای آموزشی، تعداد اعضای هیات علمی و نسبت آن به دانشجویان، کیفیت تولیدات علمی دانشگاه و امکانات رفاهی مورد نظر قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در این رتبه‌بندی در کنار دانشگاه‌های معتبری اروپایی و امریکایی بین ۶۰۰ بیزینس اسکول برتر دنیا قرار گرفته است

با توجه به برند علمی اساتید و تجربه‌ای که سال‌ها آموزش در حوزه مدیریت برای دانشکده به ارمغان آورده است و با هدف ارتقای مهارت‌های نرم مدیران، دانشکده مدیریت دوره‌های کاربردی یکساله MBA و DBA برای مدیران طراحی کرده است.

دوره MBA و دوره DBA جز شناخته‌شده‌ترین دوره‌های حرفه‌ای آموزش مدیریت در سراسر جهان به شمار می‌روند. مدیران ارشد و میانی سازمان‌ها برای ارتقای شغلی، افزایش دانش و مهارت و همچنین گسترش شبکه حرفه‌ای‌شان در این دوره‌ها شرکت می‌کنند. این دوره‌ها حاصل انباشت سالها تجربه مدیران موفق و تبدیل آنها به دانش مدون بوده و با شرکت در این دوره‌ها علاوه بر اینکه بسته‌ای ارزشمند از دانش را کسب می‌کنید می‌توانید شبکه حرفه‌ای خود را گسترش دهید.

دوره‌های یکساله نیمه حضوری MBA و DBA دانشگاه تهران بهترین فرصت برای مدیرانی هستند که نمی‌توانند به مدت ۱ سال، ۲ روز از تایم هفتگی خود را به حضور در کلاس اختصاص دهند. با کمک پلتفرم پیشرفته آموزشی VLA، شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز دروس خود را مطالعه کنید، تمرین‌ها و پروژه‌هایی از دنیای واقعی کسب و کار را حل کنید و هر موقع اشکالی داشتید با پشتیبان آموزشی و استاد خود از طریق سیستم تیکتینگ پلتفرم آموزشی در ارتباط باشید.

علاوه بر بخش غیرحضوری کلاس‌های آنلاین به صورت مداوم برای دروس مختلف برگزار می‌شود تا دانشپذیران بتوانند اشکالات خود را به صورت مستقیم از طریق استاد رفع کنند.

همچنین کارگاه‌های شبکه‌سازی حرفه‌ای جهت ایجاد فضای ارتباطی بین مدیران به صورت مستمر و حضوری برگزار می‌شود تا شرکت‌کنندگان دوره‌های مختلف بتوانند شبکه حرفه‌ای خود را گسترش دهند.

در کنار همه اینها تمامی دانشپذیران دوره نیمه حضوری MBA و DBA دانشگاه تهران می‌توانند به صورت رایگان در همایش‌های تخصصی که در دانشکده مدیریت برگزار می‌شود شرکت کنند. این همایش‌ها به صورت مستمر و در موضوعات مختلف برگزار می‌شوند.

دوره‌های نیمه‌حضوری MBA و DBA دانشگاه تهران به صورت یکساله برگزار می‌شود و در پایان به فارغ‌التحصیلان گواهی دوزبانه از طرف دانشگاه تهران صادر می‌شوند. این گواهی‌ها همچنین قابلیت ترجمه و دریافت مهر دادگستری و وزارت امور خارجه را دارند.

با توجه به ظرفیت محدود گروه مرداد ماه برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران مراجعه کنید یا با شماره 02122136764 تماس بگیرید.

همچین در صفحات اینستاگرام و تلگرام ما با آی دی @vla.ir اطلاعات تکمیلی قرار گرفته است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان دانشگاه تهران دوره مدیریت دوره آموزشی مدرسه کسب و کار رپرتاژ آگهی المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می شود رتبه بندی دوره ها حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: کار سخت آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: اعتبار همه ما وسط است، باید بهترین باشیم و اگر بهترین باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وحید شمسایی پس از بازگشت تیم ملی فوتسال ایران از جام ملت‌های آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را صد هزار مرتبه شکر؛ ما دو سال پیش در فینال به ژاپن باختیم و دو سال است ناراحت بودم که چرا نتوانستم جام قهرمانی را تقدیم کشورم کنم. ممنونم از مردم که دو سال من را تحمل کردند و امروز با جام آمدم. بچه‌ها، کادر مدیریتی و فدراسیون و کمیته فوتسال همه همراه بودند. سیزدهمین قهرمانی به نیت 13 رجب امیرالمومنین، قشنگ‌ترین هدیه‌ای است که من و بچه‌ها می‌توانستیم تقدیم کنیم.

شمسایی: ماندنم در تیم ملی فوتسال به فدراسیون بستگی دارد

 

وی در پاسخ به سؤالی در مورد نقش خودش در این قهرمانی گفت: من هیچ وقت نقش خودم را نه بالا می‌برم و نه پایین. ما همه یک تیم و کارگروه هستیم. هر کسی کار خودش را انجام می‌دهد. من مسئولیت فنی را دارم؛ یک کادر مدیریتی هم داریم که فدراسیون و کمیته فوتسال هستند و یک بخش هم بازیکنان داخل زمین هستند که باید اجرایی کنند. خدا را شکر همه همراه بودیم و این قهرمانی را به مردم تقدیم می‌کنم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره بحث تمدید قراردادش و اینکه چقدر امیدوار است این بازیکنان در جام جهانی بدرخشند، گفت: پدیده‌های جدیدی مثل فرانسه، هلند، تاجیکستان و افغانستان به جام جهانی راه یافتند. این نشان می‌دهد که کسی نمی‌تواند بگوید من برنده یا بازنده‌ام. درباره قرادادم من و آقای کریمی مدیر تیم، دوست‌های صمیمی هستیم. من قبل از جام ملت‌ها هم می‌توانستم قرارداد ببندم، اما گفتم به مسابقات می روم و اگر قهرمان شدم قرارداد می‌بندم و اگر قهرمان نشدم به خانه می‌روم. الان با قهرمانی آمدم و باید بشینیم به یک جمع بندی برسیم. اعتبار همه ما وسط است و باید بهترین باشیم. اگر بهترین باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی کنیم. این هم در صورتی است که کارهای بزرگ پیش روی ما بگذارند، بازی‌های دوستانه و پشتیبانی. آن موقع می‌توانیم به دنبال هدف‌های بزرگ باشیم.

شمسایی در رابطه با فاصله کم تیم‌ها در آسیا با هم گفت: هفت بازیکن افغانستان که در لیگ ایران بازی می‌کنند. مربی ایرانی هم دارد. خیلی خوشحالم که یک ایرانی این تیم را بالا آورد. در سطح دنیا هم همین است؛ قبلاً اسمی از مراکش می‌شنیدید؟ الان هفت گل به آرژانتین می‌زند و قهرمان آفریقا می‌شود. فرانسه هم 20 روز پیش برزیل را برده است. ژاپن قهرمان دوره قبل حذف شده است. این نشان می‌دهد پیشرفت در فوتسال بسیار زیاد است. ازبکستان بهترین مربی دنیا را آورده است. اکثر مربیان بزرگ دنیا در آسیا بودند. کار سختی است، کار سخت هم آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی را می‌طلبد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمسایی: کار سخت آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • دیدگاه اساتید دانشگاه تهران درباره تحول در علوم انسانی
  • دانشجویان دانشگاه نیویورک: ورق علیه صهیونیست‌ها برگشته است
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • اجتماع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس