Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی گرایی قبل از پرواز به سمت توکیو در گفت و گو با خبرنگار مهر، از شرایط ایده آل تیم ملی کشتی فرنگی و آمادگی کامل خود خبر داد و افزود: خدا راشکر پس از پشت سر گذاشتن چندین اردوی منظم، شرایط تیم ملی بسیار خوب و مناسب است و همه کشتی گیران آماده حضور در بازی‌های المپیک هستند.

فرنگی کار وزن ۷۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص حریفان سرسخت خود در مسابقات المپیک اظهار داشت: تمامی ۱۵ حریف من آماده و عالی هستند و در عرصه المپیک، حریف آسانی وجود ندارد و عملکرد آنها را آنالیز کرده‌ایم اما باید تا روز قرعه کشی منتظر ماند تا مشخص شود با چه کشتی گیرانی روبه رو خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان کشتی فرنگی جهان از تلاش فراوان خود و برادرش برای کسب خوشرنگ ترین مدال المپیک گفت و افزود: کادر فنی و فدراسیون کشتی، شرایط مطلوبی را برای موفقیت ملی پوشان فراهم کردند و همه چیز در اردوها عالی بود و برادرم محمدرضا هم در آمادگی کامل قرار دارد و انشاالله تمامی تلاش خود را برای کسب افتخار در المپیک توکیو انجام خواهیم داد.

گرایی از تمامی کسانی که در این مسیر وی را حمایت کردند قدردانی کرد و بیان داشت: ابتدا از خانواده و همسرم تشکر می‌کنم که شرایط سخت اردوها را تحمل کرد و موفقیت خود را مدیون آنها می دانم و همچنین از مردم خوب شیراز سپاسگزارم و از آنها می‌خواهم که برای ما دعا کنند تا بتوانیم با مدال‌های خوشرنگ المپیک به شیراز برگردیم.

کد خبر 5265817

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو محمدعلی گرایی ویروس کرونا کرمانشاه واکسن کرونا آمار کرونا عید سعید قربان بوشهر گرگان خطبه های نماز جمعه عید غدیر خم اردبیل شیوع کرونا ایلام نماز عید قربان عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

محمدعلی گرایی ‌به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ با درخواست کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن 82 کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!