Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کاروان ایران در المپیک گفت: تکواندو نتایج خوبی در المپیک نگرفت و هم فدراسیون و هم کارشناسان باید علت آن را پیدا کنند و باید چاره‌ای بیندیشد

به گزارش طرفداری، نصرالله سجادی در مورد  عملکرد کاروان ایران تاکنون گفت:

آنچه خبر خوبی بود، پیروزی ورزشکار ما در تیراندازی و کسب طلا در روز نخست بود که تاثیر روانی خوبی بر کاروان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در روزهای آینده نیز خبرهای خوبی را بشنویم.

سجادی در خصوص نتایج والیبال گفت:

تیم منسجمی دارد و خوب کار کردند و با آمادگی آمدند. نتیجه بازی اول آنها مقابل لهستان خوب بود. در سالن بودم و دیدم تیم ما تاکتیک و تکنیک داشت. مهارت‌های فردی بازیکنان هم خوب بود. سرمربی به خوبی در مقابل تیمی که از شانس های مدال المپیک است، تیمش را رهبری کرد. لهستان ممکن است از  ایران باخته باشد ولی نمی توان گفت تیم خوبی نیست و سوابق آن نشان می‌دهد که یک تیم حرفه ‌ای است.بسکتبال نیز تیم خوبی است و بچه ها زحمت کشیدند.

سجادی در مورد نتایج تکواندو گفت:

نتایج خوبی در المپیک نگرفت. جدا از ناهید کیانی که توقع مدال از او نبود، پسران باید بهتر ظاهر می‌شدند. هم فدراسیون و هم کارشناسان باید علت آن را پیدا کنند و فدراسیون باید چاره‌ای بیندیشد.

سجادی تصریح کرد:

در دهکده و ورود تیم‌ها و ورزشکاران به ژاپن مشکلی نداریم. اوایل روند کار در فرودگاه کند بود و تراکم ورود ورزشکار وجود داشت. یکی از بزرگترین مشکل برگزار کننده مسابقات که هنوز هم حل نشده، مربوط به حمل و نقل است. در دوره های قبل راننده از قبل مشخص بود اما اینجا باید از روز قبل ماشین خودمان را رزرو کنیم. همین امروز از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۴۰ در گرما معطل بودیم. بعد هم راننده در شهر گم شده و آنقدر دیر شد که تصمیم گرفتم به جای بدمینتون، به سالن بوکس بروم. در جلسه سرپرست کاروان ‌ها که هر دو‌ سه روز یکبار برگزار می‌شود، ۹۰ درصد کشورها اعتراض می‌کنند ولی هیچ اتفاقی نمی‌افتد.  

سجادی افزود:

از نظر تغذیه و بهداشتی شرایط بسیار خوب است ولی به خاطر حفظ شرایط و کنترل اعتراضات، هر روز تست می‌گیرند. تاکید کردم ورزشکاران هر روز تست بدهند تا بهانه‌ای ایجاد نشود.

سجادی در مورد نتایج کاروان گفت:

پیش‌گویی نمی‌توانم بکنم ولی امیدوارم کاروان ایران در توکیو نتایج قابل قبولی کسب کند.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس امیر قلعه نویی مقابل دوربین طرفداری: به دغدغه های مردم رسیدگی کنید، در حق نسل جوان جفا شده است فیروز کریمی: وقتی بیرون روی دارم، چرا باید در کنفرانس شرکت کنم؟! کیمیا علیزاده و در آغوش گرفتن ناهید کیانی پس از برد مقابل او / عکس استیون جرارد: رئال مادرید از من می خواست در لیورپول جنگ درست کنم و برای جدایی فشار بیاورم خواستگاری کردن مکس کروزه از معشوقه اش در جریان مصاحبه تلویزیونی در المپیک توکیو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود شدید سرباز در اوکراین/ ارسال مهمات غربی چاره کار نیست

به گزارش قدس آنلاین، این سیاستمدار اوکراینی در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک اظهار داشت: ارائه تسلیحات جدید از سوی آمریکا نمی تواند کمبود و فرسودگی شدید نیروی انسانی را در اوکراین جبران کند.

رسانه‌های غربی نیز اذعان دارند که اگرچه کمبود مهمات تا حدودی با کمک های خارجی کاهش یافته، اما فقدان نیروی لازم در ارتش اوکراین همچنان موضوع اصلی است.

براساس اعلام وزارت دفاع روسیه، از آغاز جنگ در اوکراین نزدیک به ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی جان خود را از دست داده اند.

نشریه آمریکایی پولیتیکو در ماه مارس (اسفند) یکی از دشوارترین چالش های پیش روی اوکراین را در جنگ جاری با روسیه، طفره رفتن و فرار مردان جوان برای اعزام به جبهه ها دانست.

اولینیک در بخشی دیگر از مصاحبه خود با اسپوتنیک خاطرنشان کرد: بسیاری از فرماندهان [اوکراینی] از کمبود ۳۰ تا ۴۰ درصدی نیروی انسانی شکایت دارند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نزدیک به یک میلیون و ۵۰۰ هزار مرد در رده سنی ورود به جنگ فراری هستند و حاضر به حضور در جبهه ها نیستند.

اولینیک ادامه داد: با توجه به پیشروی مداوم روسیه، اوکراین باید به سرعت ۲۰۰ هزار نیرو را بسیج کند که این امر غیرممکن است.

وی به قانونی که به تازگی از سوی ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین برای بسیج نیرو و جبران کاهش سرباز به امضا رسیده است، اشاره کرد و گفت: این امر هم بعید است وضعیت را بهبود بخشد.

این قانونگذار سابق به یک مورد دستگیری گزارش شده اشاره کرد که براساس آن یک جوان ۲۰ ساله به موجب قانون جدید دولت زلنسکی به زور به جبهه جنگ فرستاده شده است.

بخش ثبت نام ارتش اوکراین نیز تائید کرده است که براساس قانون زلنسکی در صورت مقاومت این سرباز جوان برای اعزام به جبهه ها، ممکن است اعدام شود.

اولینیک در پایان گفت: «این یک سقوط است، یک بن بست است. مردم نمی خواهند از منافع آمریکایی ها و تیم زلنسکی محافظت کنند».

آمریکا به تازگی پس از ماه‌ها کشمکش با نمایندگان مخالف تداوم حمایت ها از اوکراین در کنگره، از تصویب بسته ۹۵ میلیارد دلاری بسته حمایت خارجی شامل کمک ها به کی‌یف در بحبوحه پیش روی سریع روسیه خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کمبود شدید سرباز در اوکراین/ ارسال مهمات غربی چاره کار نیست
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • راه‌حل نشدنی نظریه‌پرداز توسعه دانشگاه جان هاپکینز
  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود
  • سرپرست حجاج ایرانی: ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف به حج
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است