Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدیقه عبداللهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  این درسنامه در راستای کاهش تبعات ناشی از تعطیلات اضطراری به دلیل شیوع ویروس کرونا و  اطمینان از دستیابی دانش آموزان دوره ابتدایی به اهداف برنامه درسی، تعمیق و تثبیت فرایند یاددهی- یادگیری، جلوگیری از افت تحصیلی و تکرار پایه دانش آموزانی که در ارزشیابی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ به سطح عملکرد « نیاز به تلاش بیشتر» داشته اند، تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درسنامه هاوین برای ۶ پایه تحصیلی به صورت جداگانه طراحی و تدوین شده است و به تفکیک پایه‌های اول، دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم ابتدایی چاپ و توزیع آن از اول مرداد در بین دانش آموزان آغاز شده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: درسنامه‌ها با هدف مرور و بازآموزی مفاهیم اصلی دروس، تکمیل یادگیری دانش آموزان و  اطمینان از کسب پیش نیازهای لازم برای ورود به پایه بالاتر طراحی و تدوین می شوند.

عبداللهی اضافه کرد: بر این اساس دانش آموزان با اولویت مناطق روستایی و حاشیه شهر و دانش آموزان با نیازهای ویژه، می توانند در ایام تابستان با همراهی اولیا و نظارت و راهنمایی معلمان روزی یک ساعت درسنامه را مطالعه و تکالیف آن را انجام دهند و مشکلات آموزشی خود را با معلم در میان بگذارند.

 وی اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مدیران مدارس نیز ضمن تسهیل دسترسی دانش‌آموزان به محتوای درسنامه از طرق مختلف، بر عملکرد دانش آموزان نظارت کرده و زمینه ارتباط مستمر با دانش آموزان به ویژه ارائه بازخورد مؤثر را توسط معلمان فراهم می‌کنند.

استان کردستان ۳۰۰ هزار دانش آموز دارد که بیش از ۱۶۰ هزار نفر از این تعداد در دوره ابتدایی تحصیل می کنند.
 

برچسب‌ها معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش مدارس کردستان سنندج دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش مدارس کردستان معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش مدارس کردستان سنندج دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان تربیت کنندگان آینده سازان کشورند

مهدی رمضانی صبح امروز در مراسم زنگ سپاس معلم و گرامیداشت روز معلم در مدرسه شهیده ژیلا مقبل سنندج با تبریک روز معلم، اظهار کرد: معلمان ماننده شهیده مقبل و ۵۶۴ زن شهیده کردستان با ایثار و از خودگذشتگی ما را به این نقطه از آرامش و امنیت و دانش و علم رسانده‌اند.

وی افزود: معلمی رسالت و تکلیف آمیخته با عشق انگیزه و محبت است، اما شغل یک معنای بسیار سطحی و قشری دارد که در برابر یک انجام وظیفه پاداشی می‌گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: معلمان ما همانگونه که به امر آموزش و دانشمندکردن دانش‌آموزان تلاش می‌کنند باید به فهم و آموزش سیاسی هم مبادرت کنند.

رمضانی یادآوری کرد: امنیت امروز ما به یمن معلمان ایثارگرپرور و شهیدپرور مانند شهیده ژیلا مقبل است که جان خود را در راه پرورش دانش‌آموزان دادند.

ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان ضمن قدردانی اززحمات و تلاش‌های جامعه فرهنگی به ویژه معلمان گفت: همزمان با هفته پاسداشت مقام معلم برنامه‌های متنوعی درسطح استان اجرا وازمعلمان نمونه و تلاشگر تجلیل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • آموزش مهارتی بیش از ۱۵ هزار کردستانی 
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • معلمان تربیت کنندگان آینده سازان کشورند
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در کردستان
  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها