Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلوس کی روش بالاخره جواب عراقی ها را می دهد؟

کارلوس کی روش روزهای اخیر عراقی ها، رسانه های عراقی و حتی دستیارانش را منتظر گذاشته است.

کارلوس کی روش که روزهای خوبی را در تیم ملی کلمبیا نگذارند، از ۲۷ تیر روز به روز به نیمکت تیم ملی همسایه ایران، یعنی عراق نزدیک تر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراق همان تیمی است که کی روش در زمان هدایت تیم ملی ایران نمی توانست از سدش بگذرد و عراق به گربه سیاه فوتبال ایران تبدیل شده بود. اتفاقا حضور کی روش در عراق مورد توجه فدراسیون فوتبال ایران و حتی طرفداران فوتبال قرار گرفته است.

خبرگزاری عراقی (win win) دیروز نوشت کی روش در تاریخ ۲۷ تیر پیشنهاد رسمی کمیته انتقالی یا همان کمیته عادی سازی فدراسیون فوتبال عراق را دریافت کرد اما هر چقدر در مذاکره جلو می رفته خواسته هایش فرق کرده است. ظاهرا کی روش خواسته که از راه دور بر امورات تیم ملی عراق نظارت کند و در اردوهای تیم ملی عراق در خارج از کشور حضور داشته باشد اما عراقی از او خواسته اند که به عراق بیاید و برای این کار در عراق باشد و آن امکاناتی که کی روش می خواهد را در ایران برایش فراهم کنند. کمیته عادی سازی فدراسیون فوتبال عراق دراین باره که مذاکراتی هم با کی روش داشته و در این مذاکرات به کی روش گفته شده که می تواند در اربیل که از نظر امنیت به مراتب بهتر از بغداد است، اسکان پیدا کند و در این باره منتظر پاسخ کی روش است اما فکر کردن کی روش طول کشیده است.

به همین دلیل حوصله کمیته انتقالی یا همان هیات عادی سازی فوتبال عراق سررفته و به او پیغام داده اند که تا آخروقت دوشنبه شب به وقت بغداد وقت دارد که پاسخ دهد. در واقع عراق پیشنهاد نهایی را به کی روش داده است و تا پایان روز دوشنبه یعنی امشب، کی روش مهلت دارد که به عراقی پاسخ دهد. عراقی ها ایمیل آخر خود را به کی روش زده اند و با حضور این سرمربی در عراق موافق هستند و منتظر پاسخ نهایی او خواهند ماند البته تا پایان امشب!

آنطور که رسانه های عراقی گمانه زنی کرده اند اگر با کی روش به توافق نرسند با دیک ادووکات هلندی توافق خواهند کرد که در حال حاضر بعد از کی روش محتمل ترین گزینه عراق است.

ظاهرا کی روش زیرساختهای فوتبال عراق را قبول ندارد و گفته با اردوهای زیاد در خارج از عراق می تواند تیم ملی عراق را به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ببرد. مساله مهم تر سابقه کی روش است. او دوست ندارد تا سابقه مربیگری خودش را در عراق خدشه دار کند و رکورد بردن تیمهایی که سرمربی اش بوده به جام جهانی، بشکند.

تیم ملی عراق با تیم های ملی ایران، کره جنوبی، امارات، سوریه و عراق همگروه شده است. گروهی که تقریبا مشخص است رقابت برای صعود بین تیم های ملی ایران، کره جنوبی و عراق باشد. از هر گروه دو تیم به صورت مستقیم صعود می کنند و تیم سوم پس از پلی آف با تیم سوم گروه دیگر، در صورت پیروزی به پلی آف قاره ای می رود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال عراق فدراسیون فوتبال عراق کارلوس کی روش فدراسیون فوتبال تیم ملی عراق فوتبال عراق کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۸۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد

نهاد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق امروز اعلام کرد که در یک عملیات اطلاعاتی بی‌سابقه و بر اساس اطلاعات دقیق، یک تروریست داعشی تحت تعقیب دستگیر شد.

در بیانیه این نهاد آمده است که فرد مذکور معروف به (ابو صکر) در موصل دستگیر شد. وی تحت تعقیب دستگاه قضایی عراق و مسوول آنچه «پلیس اسلامی داعش» خوانده می‌شد، بود و با مدارک جعلی در عراق تردد می‌کرد.

از سوی دیگر رسانه‌های خبری گزارش دادند که ۱۹۱ خانواده عراقی متشکل از ۷۱۴ نفر اردوگاه الهول در سوریه را ترک کردند؛ بنابراین گزارش، این خانواده‌ها پس از بازدید هیأت عراقی از این اردوگاه که با هدف تسریع در روند انتقال کامل عراقی‌ها از سوریه طی سال آینده انجام شد، اردوگاه را ترک کردند.

اردوگاه الهول که جمعیت زیادی از اعضا و خانواده‌های گروه تروریستی داعش را در خود جای داده است، در شمال شرقی سوریه و در ۱۰ کیلومتری مرز عراق قرار دارد و تروریست‌های آمریکایی هر از چند گاهی اقدام به جابجایی همقطاران داعشی خود از سوریه به عراق و بالعکس می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟