Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@11:36:45 GMT

ناجا: محدودیت‌های ترافیکی همچنان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۸۵۸۶

جانشین پلیس راهور ناجا گفت: براساس مصوبه ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا طرح محدودیت‌های ترافیکی همچنان ادامه دارد و ورود به شهرهای قرمز و نارنجی و خروج از این شهرها به سراسر کشور ممنوع است.

سردار سیدتیمور حسینی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار انتظامی ایرنا درباره وضعیت تردد خودروها با توجه به پایان رسیدن تعطیلات ۶ روزه در استان های تهران و البرز افزود: اکنون محدویت در ۱۴ نقطه مبادی ورودی خروجی استان‌های تهران و البرز برداشته شد و کنترل محدودیت های ترافیکی به صورت سیستمی و هوشمند انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: همچنان ممنوعیت تردد از شهرهای قرمز و نارنجی و بالعکس ادامه دارد زیرا از تصمیمات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا است و در حال اجرای طرح محدودیت های کرونایی در موج پنجم این بیماری هستیم و تردد بین شهرهای نارنجی و قرمز در واقع ممنوع است.

سردار حسینی افزود: در تعطیلات ۶ روزه در استان تهران و البرز ۱۴ نقطه از مبادی ورودی خروجی استان‌های تهران و البرز همکاران ما مستقر بودند و از خروج پلاک های بومی و همچنین ورود پلاک های غیربومی جلوگیری می کردند.

جانشین پلیس راهور ناجا ادامه داد: به رغم تاکیداتی که پلیس و ستاد ملی مقابله با کرونا داشت و این موضوع که باید هموطنان از سفرهای غیرضروری و ترددهای غیرضروری در واقع خودداری کنند، متاسفانه شاهد بودیم که بیش از ۴۷۰ هزار مورد تخلف توسط دوربین ها و همکاران ما ثبت و اعمال قانون شد.

سردار حسینی تاکید کرد: جریمه یک میلیون تومانی برای شهرهای قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی برای شهرهای نارنجی نیز اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه در همه شهرها برقرار است، گفت: در روزها و تعطیلات آتی هیچ محوری یک طرفه نخواهد شد و توصیه ما به هموطنان این است که از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تهران و البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد

علی زندی فر در گفت وگو با خبرنگار مهر مطرح کرد: از مجموع بیش از یک و نیم میلیارد تردد ثبت شده توسط سامانه‌های ترددشمار در کل کشور، استان البرز در سال ۱۴۰۲ با ثبت ۲۱۴ میلیون و ۹۴۷ هزار و ۸۵۷ تردد بین استانی رتبه دوم تردد در کل کشور را ثبت کرد.

وی مطرح کرد: بر اساس آخرین آمار ثبت شده از سامانه‌های ترددشمار در استان البرز در سال گذشته ۱۰۷ میلیون و ۷۷ هزار و ۹ وسیله نقلیه وارد استان البرز و ۱۰۷ میلیون و ۸۷۰ هزار و ۸۴۸ وسیله نقلیه از استان خارج شده‌اند که این آمار پس از استان تهران رتبه دوم را به البرز اختصاص داده است.

زندی فر افزود: بر همین اساس استان البرز با دارا بودن نیم درصد از کل راه‌های کشور در سال گذشته ۱۳/۵ درصد از ترددهای بین استانی کشور را به نام خود ثبت کرده است. استان‌های مرکزی، قم و قزوین پس از تهران و البرز رتبه‌های سوم تا پنجم تردد بین استانی را به خود اختصاص داده‌اند.

کد خبر 6097960

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۶ اردیبهشت
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان