Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- روز چهارم المپیک با پیروزی قاطعانه تیم ملی والیبال برابر ونزوئلا برای کاروان ایران آغاز شد.
به گزارش آریا، در روز چهارم المپیک 2020 توکیو نباید انتظار کسب مدال از نمایندگان ایران داشته باشیم چون تیم ملی والیبال که هنوز در مرحله گروهی قرار دارد و در دو رشته انفرادی دیگر هم مسابقات در مراحل مقدماتی پیگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها احتمال کسب مدال در مسابقات امروز برای ایران در شنا خواهد بود که خیلی بعید است شناگر جوان ایران بتواند در اولین تجربه خودش را در رقابت با بزرگان جهان روی سکوی المپیک قرار دهد.
ثریا آقایی، دختر بدمینتون باز ایرانی با رقیبی از مالدیو دیدار کرد و توانست یک برد تاریخی را به شکلی کاملا قاطعانه کسب کند. شاهین موسوی، یکی از دو نماینده بوکس ایران در گام نخست رو در روی موریواکی از ژاپن قرار گرفت و شکست را پذیرا شد. همچنین متین بالسینی، جوانترین عضو کاروان ایران و تنها نماینده شنای ایران در ماده 200 متر پروانه به مصاف رقبای خود خواهد رفت.
شاهین موسوی راندهای اول و سوم را مغلوب حریف ژاپنی شد. شاهین موسوی در مرحله یک شانزدهم نهایی میان وزن مردان به مصاف نماینده ژاپن رفت. نماینده ایران در رشته بوکس و رده میان وزن مردان به مصاف یویتو موریواکی از کشور ژاپن رفت. راندهای اول و سوم را نماینده ژاپن برد تا پیروزی در راند دوم برای شاهین موسوی کافی نباشد. حالا ایران یک نماینده در ورزش بوکس دارد.
نماینده کشورمان در رقابت های بدمینتون انفرادی زنان مقابل رقیب مالدیوی خود پیروز شد. ثریا آقایی، نماینده ایران در بدمینتون انفرادی زنان در اولین بازی خود به مصاف نباها عبدالرزاق از کشور مالدیو رفت. ثریا آقایی موفق شد در سه راند با نتایج 21 - 14و 21 -7 رقیب خود را شکست دهد تا یک پیروزی روحیه بخش در گام اول کسب کرده باشد. ثریا آقایی برای راهیابی به مرحله بعدی باید در بازی دوم خود نماینده قدرتمند کشور چین را از پیش رو بردارد. در هر گروه سه ورزشکار حضور دارند و نفر اول گروه راهی مرحله بعدی می شود. این اولین پیروزی تاریخ بدمینتون ایران در المپیک بود.
ثریا آقایی بعد از ثبت اولین برد تاریخ بدمینتون بانوان ایران در المپیک گفت: می خواهم به این رویا ادامه دهم و مقابل رقیب چینی هم که نفر اول این کشور و نفر هشتم دنیاست، برای باخت بازی نمی کنم.
تیم ملی والیبال ایران که شنبه در اولین گام از المپیک توکیو موفق به شکست لهستان با نتیجه 3 بر 2 شده بود، امروز از ساعت 4:30 بامداد به وقت تهران به مصاف ونزوئلا رفت. رویارویی شاگردان آلکنو با این تیم از قاره آمریکای جنوبی روز سختی را برای معروف و یارانش رقم نزد و در نهایت ایران سه بر صفر از حریف خود گذشت تا بتواند دومین پیروزی خود را در المپیک جشن بگیرد. شاگردان ولادیمیر آلکنو که در گام اول خود در المپیک توکیو را با شکست لهستان در یک بازی حساس و سخت محکم برداشتند، از ساعت 4:30 بامداد امروز به وقت تهران به مصاف ونزوئلا، ضعیف ترین تیم این گروه رفتند.
تیم ایران با  لباس قرمز رنگ و ترکیب  سعید معروف، محمد موسوی، علی‌اصغر مجرد، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، مسعود غلامی و مهدی مرندی به عنوان لیبرو کار را برای ایران آغاز کردند. ترکیب ابتدایی ونزوئلا  را نیز امرسون الکساندر، ژوزه وردی، رونالد دنیل، ویلنر انریکه، ادسون آلبرتو، آرماندو فرناندو و هکتور ماتا تشکیل داده بودند.
شاگردان آلکنو از همان ابتدا اقتدار خود را برابر این تیم از قاره آمریکای جنوبی نشان دادند و اجازه ندادند که کار به اماواگر کشیده شود. ست نخست این دیدار به  سود ایران پایان رسید و معروف و یارانش با  نتیجه  25 بر 17 به پیروزی رسیدند. در ست دوم نیز این روند ادامه دار بود و ایران با درخششی که در خط حمله و دفاع روی تور داشت، توانست 25 بر 20 به برتری برسد تا در آستانه کسب 3 امتیاز این بازی قرار بگیرد. 
در ست سوم نیز با وجود فراز و نشیب هایی که وجود داشت، آلکنو به برخی بازیکنان جوانتر از جمله جواد کریمی در پست پاسور میدان داد. در نهایت ایران در غیاب چند بازیکن اصلی خود در ست پایانی هم توانست 25 بر 18 ونزوئلا را شکست داده و در مجموع 3 بر صفر برنده این دیدار شود. مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک با حضور در سالن آریکا آره نا ست سوم بازی ایران با ونزوئلا را تماشا کردند. تیم ملی ایران دو روز پیش نیز توانست تیم لهستان را با نتیجه 3بر2 شکست دهد و در بازی بعدی خود از ساعت 4:30 بامداد چهارشنبه به مصاف کانادا می رود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شاهین موسوی بوکس ثریا آقایی بدمینتون شاهین موسوی ثریا آقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا

بایرن مونیخ در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا با درخشش هری کین به پیروزی دست پیدا کرد و دورتموند هم شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش ایسنا، در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا ۴ بازی برگزار شد که در حساس ترین بازی بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود آینتراخت فرانکفورت پذیرایی کرد و با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

هر دو گل بایرن مونیخ را در این بازی هری کین به ثمر رساند تا به رکورد خیره کننده خود در گلزنی ادامه دهد. او در این فصل ۳۵ گل به ثمر رسانده است.

بایرن مونیخ با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه خود را در رده دوم جدول رده‌بندی مستحکم تر کرد.

و اما در دیگر بازی حساس یک نتیجه عجیب رخ داد به طوریکه بوروسیا دورتموند که به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده با نتیجه ۴ بر ۱ برابر لایپزیگ شکست خورد.

دورتموند با این شکست سنگین با ۵۷ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نتایج دیگر دیدارها 

فرایبورگ ۱- وولفسبورگ ۲

آگزبورگ ۰- وردربرمن ۳

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • سکوت کایل اسنایدر درباره شکست سنگین و تاریخی شکست!
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای