Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@16:27:47 GMT

آوخ: هرگلی می‌زنم سه امتیازیست

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۸۶۶۴

آوخ: هرگلی می‌زنم سه امتیازیست

مس رفسنجان برای بار سوم دراین فصل  موفق شد مقابل پدیده به پیروزی برسد.

به گزارش ورزش سه، مس  رفسنجان موفق به شکست دو بر یک مقابل پدیده شد مهرداد آوخ در این خصوص به خبرنگار ما گفت: ما می دانستیم که پدیده تیم خوبی است ولی  شناخت کافی روی این تیم داشتیم و آقای ربیعی به خوبی این تیم را آنالیز  و نقاط ضعف و قوتش را به ما گوشزد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه آقای ربیعی این بود که در ۲۰ دقیقه ابتدایی به گل برسیم و بازی را مدیریت کنیم و در نیمه دوم  باز هم به گل برسیم که این اتفاق هم افتاد.


هافبک مس رفسنجان در مورد نزدیکی امتیازشان با پدیده عنوان کرد: پدیده تیم خوبی است و برای کسب سهمیه جنگید اما همانطور که گفتم آقای ربیعی شناخت کافی را داشت و به ما گفت چه کار کنیم و روی نقشه او بود که بازی را بردیم.


این بازیکن در مورد گلی که به ثمر رساند و اینکه چند گله شد ادامه داد: خدا را شکر توانستم باعث برد تیم بشوم. البته این تلاش بچه ها و پاس خوب آذر باد بود که توانستم به گل برسم.


وی در مورد اینکه مس رفسنجان پس از چند هفته ناکامی به پیروزی رسید گفت: آخرین برد ما مقابل فولاد خوزستان بود. آن بازی هم خودم گل زدم و در این بازی هم خودم گل زدم و تیم برد. خدا را شکر این روزها هر گلی که می زنم سه امتیازی است. (می خندد)


وی در مورد دیدار بعدی با ذوب آهن عنوان کرد:  کار بسیار دشواری است و برای حریفانمان هم مهم است. مطمئن باشید که ما با تمام قدرت مقابل ذوب آهن می ایستیم و سعی میکنیم برای کسب ۳ امتیاز به زمین برویم تا در جدول رتبه تک رقمی را به دست بیاوریم.

مس رفسنجان مهرداد آوخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس رفسنجان مهرداد آوخ مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال

سرمربی اینتر رویکرد اشتباه بازیکنانش را از دلایل اصلی شکست برابر ساسولو در سری آ عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، اینتر که دو هفته قبل پس از برتری مقابل میلان قهرمانی زودهنگامش را جشن گرفته بود، شنبه‌شب در خانه ساسولو که در رتبه نوزدهم جدول قرار دارد با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

سیمونه اینزاگی در این بازی نیمی از ترکیب اصلی خودش را به میدان فرستاده بود و باز هم مقابل گربه سیاه خود که در بدترین وضعیت ممکن قرار دارد شکست خورد. سرمربی تیم قهرمان سری آ درباره شکست برابر ساسولو گفت:‌ بازی را کند شروع کردیم و رویکردمان در این بازی اشتباه بود. بعد از گلی که خوردیم، توپ را بهتر در زمین به حرکت درآوردیم و شایسته زدن گل تساوی بودیم. سعی کردیم تغییراتی ایجاد و از سیستم‌های مختلف استفاده کنیم و مهاجمان بیشتری را بازی دهیم اما در نیمه دوم موقعیت‌های کافی ایجاد نکردیم.

سرمربی اینتر در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: باید بهتر کار می‌کردیم. حیف که نتوانستیم به خاطر هوادارانی که همراه ما بودند به گل برسیم. ما از بازی سال گذشته مقابل مونتزا در ۴۲ بازی متوالی گلزنی کرده‌ایم اما ساسولو به‌خوبی دفاع کرد، تمرکز داشت و سخت جنگید. از شکست ناراحتم اما بازیکنان ساسولو از خود گذشتگی زیادی نشان دادند و تلاش زیادی برای برد کردند.

نراتزوری برای اولین بار از سپتامبر سال گذشته در سری آ ایتالیا طعم شکست را چشید. آخرین باخت اینتر برابر همین تیم ساسولو بود که توانسته بود اینتر را سال گذشته با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

اینتر قهرمان سری آ و سوپرکاپ ایتالیاست که با شکست برابر اتلتیکومادرید از لیگ قهرمانان کنار رفت و بازی‌های این تیم تا پایان فصل تشریفاتی‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • بازی تیم قعرنشین لیگ حماسی شد! (عکس)
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)