Web Analytics Made Easy - Statcounter



بانوی بدمینتون باز ایران پس از پیروزی برابر حریفی از مالدیو گفت: می خواهم رویایم را در المپیک ادامه دهم.

به گزارش مهر به توکیو، ثریا آقایی پس از پیروزی در نخستین بازی‌اش مقابل حریفی از مالدیو گفت: من حریفم را می شناختم و بازی هایش را آنالیز کرده بودم. او و خواهرش دو نفری بازی می کنند و از بهترین های کشور خودشان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز بازی خوبی انجام دادم، کلی انگیزه داشتم و همه تلاشم را کردم تا آنچه برایم می‌ماند کسب نخستین پیروزی در المپیک باشد.

آقایی با بیان اینکه حریف بعدی‌اش از چین است و بازی سختی را در پیش دارد گفت: او نفر اول در کشور چین است و رنک هشت دنیا را در اختیار دارد. قطعا بازی سختی دارم اما هدف من مشخص است، انجام بهترین مسابقه با نهایت تلاش. از گروه ما یک نفر صعود می کند و هر اتفاقی ممکن است در ورزش بیفتد. من یک بار همین چند وقت قبل یک رویا را تجربه کردم و دلم می خواهد تجربه دوباره ای داشته باشم.

بانوی بدمینتون باز ایران ادامه داد: من در هیچ مسابقه ای برای باخت بازی نکرده ام. از روزی که سهمیه ام قطعی شد ژاپن، توکیو و حتی این سالن را در ذهنم تصویرسازی کردم، لحظه به لحظه‌اش را با تمام جزییات. من استرس داشتم و این طبیعی است. پنج ماه قبل پایم را جراحی کرده بودم و این اولین مسابقه جدی‌ام بود که در آن شرکت می کردم.گام به گام قدم بر می دارم و می ‌خواهم ابتدا وارد جدول اصلی شوم و سپس به مسیرم ادامه بدهم. مردم دعا کنند تا اتفاق های خوبی برای من بیفتد.

آقایی در واکنش به سوال خبرنگار خارجی که پرسید «بدمینتون در ایران اولویتی برای ورزش کردن نیست و حالا مردم شما چه حسی دارند؟» گفت: در ایران و از وقتی که من سهمیه گرفته ام دختران بیشتر به این رشته علاقمند شده اند. من پیام های زیادی در فضای مجازی دریافت کرده‌ام و خیلی ها از من می پرسند که چطور می شود به سمت این رشته آمد. خوشحالم که دلیل این تغییر من بودم و امیدوارم اتفاق های بهتری برای بدمینتون در ایران بیفتد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!

تیم ملی فوتبال دختران ایران به سومین پیروزی خود در تورنمنت کافا دست یافت.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران ایران در رده سنی زیر ۱۸ سال، سومین دیدار خود در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) را مقابل تاجیکستان برگزار کرد و در ادامه روند پیروزی‌های پر گل خود، توانست این تیم را نیز با نتیجه ۵-۰ از پیش رو بردارد.

تیم ملی دختران ایران پیش از این ازبکستان را با حساب ۴-۲ و ترکمنستان را با حساب ۷-۰ شکست داده بود تا با احتساب دیدار امروز، به آمار سه برد در رقابت‌های کافا دست یابد.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با شرکت تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان در حال برگزاری است.

علاوه بر تیم زیر ۱۸ سال دختران ایران، تیم داوری کشورمان نیز متشکل از مهناز ذکایی و آتنا لشنی در این رقابت‌ها حضور دارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • جمیله علم‌الهدی: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را ببینند
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر