Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@14:46:38 GMT

تحقق رشد ۲۹۰ درصدی سود خالص در شرکت سیمان خاش

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۸۸۳۰

تحقق رشد ۲۹۰ درصدی سود خالص در شرکت سیمان خاش

فرهاد نیکخواه مدیرعامل و عضو هیئت مدیره سیمان خاش با اشاره به برنامه ریزی های کارشناسی شده و شفاف سازی در نحوه فروش طی دو سال گذشته و همچنین عرضه محصولات سیمان کارخانجات در بورس کالا در سال جدید که حاصل تلاش مستمر مدیران شرکتهای سرمایه گذاری تامین اجتماعی و سیمان تامین می باشد، گفت: بعد از حصول عملکرد شرکت سیمان خاش در سال ۱۳۹۹ با ۱۸ درصد رشد تولید سیمان و ۲۲ درصدی افزایش تحویل با ثبت رکورد بیشترین تحویل از تاریخ بهره برداری کارخانه و کسب سود با ۸۳ درصد نسبت به سال ۱۳۹۸ و افزایش سود نسبت به سال ۹۷ با ۲۹۰ درصد اینک شاهد عملکرد سه ماهه سال جاری با تحقق (شاخص های مالی و تولید) ۱۰۲ درصد افزایش سود نسبت به دوره مشابه سال قبل با حذف واسطه ها و عرضه در بورس کالا و شفافیت مالیاتی مؤدیان ( مشتریان ) و شفافیت فروش در نظام بورس کالابخشی از دستاورد های شرکت سیمان خاش طی عملکرد بررسی شده می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه شرکت سیمان خاش طی سال گذشته و سال جاری با برنامه ریزی و کنترل مستمر با دقت کامل نسبت به ارتقای کیفیت محصول (بدون دریافت شکایت از کلیه مشتریان و مصرف کنندگان داخلی و خارجی ) ، تولید و تحویل سیمان در حوزه استان و صادراتی اقدام نموده و ضمن وصول مطالبات چندین ساله شرکت  و کاهش دوره زمانی وصول به صفر در حال حاضر  ، حذف فروش اعتباری و فروش با قیمت مصوب قبل از ورود به بورس کالا ، تنوع در محصولات با اخذ گواهینامه های سیمان پرتلند مرکب و سیمان پرتلند آهکی و تعادل در قیمت بازار و بهای تمام شده برای مصرف کننده موفق به افزایش و بهبود عملکرد شده است که در صورت رفع محدودیت های کاهش مصرف دیماند برق که باعث کاهش تولید و عرضه سیمان گشته همچنان در جهت رفع نیاز سیمان برای مشتریان با ظرفیت کامل نسبت به تعهدات حرفه ای خویش پایبند و اقدام خواهد نمود.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: رشد سیمان سود خالص تامین اجتماعی شرکت سیمان خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دکتر مظلومی در خصوص تامین، تدارک و وضعیت توزیع کود در سال ۱۴۰۲ (افزایش ۲۷ درصدی نسبت به پنج سال گذشته و ۱۷ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱) ابراز خشنودی کرد و افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آمادگی دارد نیاز کودی استان درکشت بهاره را تهیه و تامین کند.

او گفت: برنامه ابلاغی پارسال، تامین، تدارک و توزیع ۱۱۸ هزار و ۵۲۵ تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه بود که با برنامه‌ریزی مناسب و تمهیدات لازم اجرا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه امروز 13 اردیبهشت 1403
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رشد ۳۱ درصدی صادرات در خوزستان
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • تحقق ۱۲۴ درصدی درآمد حاصل از عوارض ساختمانی در قم
  • رشد ۲.۴۳ درصدی موالید در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال
  • رشد ۲.۴ درصدی موالید مادران زیر ۲۴ سال
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا و سکه امروز 11 اردیبهشت 1403