Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@22:45:19 GMT

روز خداحافظی محمدرضا خلعتبری مشخص شد؟

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۸۸۳۴

روز خداحافظی محمدرضا خلعتبری مشخص شد؟

وینگر باتجربه طلایی‌پوشان اصفهانی خبر از تمدید قرارداد خود داد و هم‌چنین گفت که مقصر عدم قهرمانی احتمالی سپاهان در لیگ برتر، خود بازیکنان این تیم هستند.

به گزارش "ورزش سه" پس از پایان داربی اصفهان و برتری دو گله سپاهان مقابل ذوب‌آهن، محمدرضا خلعتبری در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان در گفتگو با خبرنگاران گفت: می دانستیم بازی خیلی سختی داریم، متاسفانه شرایط ذوب‌آهن خوب نیست و این تیم ریشه دار نباید اینجای جدول باشد؛ اوایل فصل از داوری ضربه خوردند و مقداری هم بدشانس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق این تیم با داشتن مجتبی حسینی، حداقل حضور بین 8 تیم بالای جدول است. شرایط ما هم در جدول طوری بود که به سه امتیاز این بازی برای امیدواری به قهرمانی احتیاج داشتیم البته که ذوب‌آهن در نیمه اول فوق‌العاده کار کرد و از ما بهتر بود و چند موقعیت هم داشت که تبدیل به گل نشد.

 

خلعتبری با ابراز رضایت از عملکرد همبازیان خود در بازی مقابل ذوب‌آهن گفت: خداراشکر توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و بازی را ببریم و سه امتیاز را بگیریم، مطمئنم ذوب آهن صددرصد هفته آخر را می‌برد و در لیگ می‌ماند؛ متاسفانه خودمان در دو سه بازی امتیازات خیلی بدی را از دست دادیم. با ماشین سازی در تبریز و با نفت مسجدسلیمان و سایپا در اینجا، اگر قهرمان نشویم مقصرش خودمان هستیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم.

 

وینگر سپاهان درباره فصلی که با محرم نویدکیا طلایی‌پوشان اصفهانی سپری کردند، گفت: محرم نویدکیا در فصل اول سرمربیگری سپاهان فوق‌العاده کار کرد؛ بازیکنان هم تلاش کردند. سه امتیاز دیگر می‌خواهیم که به 65 امتیاز مدنظرمان برسیم. مطمئنا در بازی آخر تلاش می‌کنیم به سه امتیاز برسیم. باید ببینیم روز آخر چه اتفاقی می‌افتد، اگر قهرمان نشویم هم چیزی از ارزش‌های تیم کم نمی شود. فصل خیلی خوبی در کنار هم داشتیم و لذت بردیم.

 

او ادامه داد: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست؛ سابقه اینطور قهرمانی را با سپاهان داریم، سایپا را بردیم، نفت تهران و تراکتور مساوی کردند و ما قهرمان شدیم؛ ان‌شاالله این اتفاق دوباره تکرار شود. کار سختی است ولی زیبایی‌های فوتبال به همین غیر قابل پیش بینی بودن است.

 

محمدرضا خلعتبری درباره احتمال خداحافظی‌اش از فوتبال و ادامه همکاری با باشگاه سپاهان توضیح داد: طبق صحبت‌هایی که با نویدکیا و ساکت انجام دادیم اگر خدا بخواهد یک فصل دیگر قراردادم را تمدید می‌کنم؛ در پایان فصل تصمیم می‌گیرم که خداحافظی کنم یا ادامه بدهم. ولی فکر کنم فصل بعد، فصل آخرم باشد و ان‌شاالله بتوانم فوتبالم را در سپاهان تمام کنم.

محمدرضا خلعتبری فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمدرضا خلعتبری فولادمبارکه سپاهان محمدرضا خلعتبری سه امتیاز ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد

زارعی درباره سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا توضیحاتی را ارائه کرده است. 

طرفداری | سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا اعلام شده است.

مصطفی زارعی، مدیر صدور مجوز حرفه‌ای در این خصوص گفت:

سهیمه باشگاه‌های ایرانی برای لیگ نخبگان آسیا در سال جاری قطعا 2+1 است. براساس نامه AFC که برای تمامی فدراسیون‌های عضو ارسال شده است، ملاک سهمیه‌بندی باشگاهی هر کشور برای مسابقات آسیایی در سال 2024، رنکینگ فدراسیون‌ها در سال 2022 است.

با مراجعه به سایت AFC  رنکنیگ کشورهای عربستان با 93 امتیاز، ژاپن با 91  امتیاز، کره جنوبی با  88 امتیاز، قطر با 75 امتیاز، ایران با 72 امتیاز و امارات با 64 امتیاز به ترتیب اول تا ششم هستند که بر این اساس سهمیه‌های هر کشور تعیین شده است.

زارعی در پایان گفت:

متاسفانه با توجه به نتایجی که باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا 2023 به دست آورده‌اند از یک سو و موفقیت‌های باشگاه‌های امارات، به احتمال بسیار زیاد سهمیه‌های ما برای لیگ نخبگان فصل بعد که از  شهریور 1404 آغاز خواهد شد کاهش خواهد یافتِ طوریکه احتمالا یک سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی آف خواهیم داشت.
 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها