Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با دهه مبارک ولایت و امامت، معابر اصلی منطقه ۱۹ آذین بندی و مزین به المان های نوری عید غدیر شدند.

به گزارش برنا؛ علی توکلی شهردار منطقه ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک ولایت به تشریح اقدامات اجرایی در راستای فضاسازی شهر به مناسبت این ایام و زیباسازی بصری معابر اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت ضمن اکران بنرهایی با محتوای تبریک اعیاد قربان و غدیر، دو المان نوری عید غدیر نیز در مقابل بوستان بزرگ ولایت و ساختمان ستادی شهرداری منطقه نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک ولایت ضمن اهتزاز ۳۰۰ تخته پرچم ایران و الوان در پل های سواره رو محدوده این منطقه، ۵۰ تخته پرچم نیز مطابق طرح ابلاغی سازمان زیباسازی روی این پل ها نصب شده است.

همچنین به منظور زیبایی بیشتر نمای شهری و لذت بصری شهروندان، معابر این منطقه با نزدیک به ۸ هزار متر انواع ریسه نوری و بیش از ۱۱ هزار متر ریسه پارچه ای الوان آذین بندی شدند.

 توکلی اجرای دیوار نوشته با مضمون تبریک دهه ولایت را از دیگر اقدامات مناسبتی این ایام خواند که با استفاده از رنگ های شب نما و با استفاده از پروژکتور UV روی جداره ساختمان ستادی شهرداری منطقه صورت گرفته است.

این مسئول در بخش دیگری از رفع آلاینده های بصری و نگهداشت شهر در معابر پرتردد منطقه خبر داد و افزود: در همین راستا ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع از جداره های بد منظر این منطقه در معابری همچون حاشیه بزرگراه تندگویان، بلوار شقایق، میدان ثارالله ، بلوار شهید ورامینی و ...، پاکسازی و نمای بصری زیباتری به خود گرفتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری ایران زیبایی بزرگراه عید غدیر منطقه 19 دیوار نویسی نصب المان های نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰ المان آجری در مراغه

مروتی گفت: المان‌های آجری به مناسبت بزرگداشت روز مراغه در پارک ملت این شهر با استفاده از طرح‌های بنا‌های آجری ساخته شد.

مروتی افزود: ساخت این المان‌ها با مشارکت ۲۳ هنرمند، معمار، کارشناس فنی شهرداری، اساتید دانشگاه و دانشجویان معماری دو هفته زمان برد.

وی با بیان اینکه مراغه خواستگاه معماری سبک آذری در ایران است گفت: این سازه‌ها باهدف احیا و به نمایش گذاشتن معماری تاریخی و سنتی این شهر اجرا شد.

 شهردار مراغه گفت: این سازه‌های آجری در پارک ملت مراغه که نماد فرهنگ غنی معماری این شهر از دیرباز تاکنون است قرار دارد.

وی با اشاره به تدوین ده‌ها برنامه برای بزرگداشت روز مراغه افزود: ساخت المان‌های آجری از برنامه‌های جذاب و به یادماندنی  امسال است.

مروتی افزود: برنامه‌های روز مراغه از ۱۲ اردیبهشت آغاز شده و به مدت یک هفته با برگزاری همایش‌ها، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • کاربرد انواع ریسه ال ای دی در دکوراسیون داخلی
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز
  • ساخت ۱۰ المان آجری در مراغه
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان