Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه 11 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این زمینه مدعی شده است که یک کارمند وزارت خارجه این رژیم به اتهام سفر مخفیانه به ایران و همچنین جاسوسی بازداشت شده است.

روزنامه تایمز اسرائیل از فرد بازداشت شده به عنوان یک دانشجوی در استخدام وزارت خارجه اسرائیل یاد کرده و مدعی شده است، وی حدودا 20 ساله است و در این سفر با عوامل اطلاعاتی ایران در ارتباط بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس این گزارش، در حال حاضر سازمان امنیت داخلی اسرائیل(شیت بت) در حال تحقیق درباره این سفر و اتهامات دیگر علیه وی است. 

تایمز اسرائیل می‌گوید که طبق اطلاعات دریافتی، این فرد پیش از اینکه در دانشکده وزارت خارجه اسرائیل مورد پذیرش قرار بگیرد به ایران سفر کرده است.

وکیل این فرد گفته است که سفر او به ایران سفر توریستی بوده و این سفر مخفیانه نیز نبوده و دوستان و خانواده وی از آن باخبر بوده‌اند. 

طبق ادعای تایمز اسرائیل، سفر به ایران برای شهروندان فلسطین اشغالی به هر دلیلی و با هر هدفی ممنوع است.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه

نشست مطبوعاتی ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در محل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران-اکسپو ۲۰۲۴ برگزار و سخنگوی وزارت امور خارجه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077016 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جاسوس آمریکایی به 22 سال حبس محکوم شد
  • ماموریت بلینکن در عربستان چیست؟
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را ناقض حقوق بشر اعلام کرد
  • دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا
  • ۵ واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا ناقض حقوق بشر شناخته شدند
  • ۹۷دانشجوی دانشگاه ویرجینیا و تگزاس آمریکا هم بازداشت شدند
  • آمریکا ۵ یگان نظامی اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داد
  • آمریکا ۵ واحد ارتش صهیونیستی را ناقض حقوق بشر دانست
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه