Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظریف‌منش با اعلام برگزاری همایش تخصصی «حکمرانی علوی» گفت: رهبر شیعیان ایتالیا در این همایش سخنرانی می‌کند.

به گزارش قدس آنلاین، «حسین ظریف منش»، مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر از برگزاری همایش تخصصی «حکمرانی علوی» به میزبانی مدرسه حکمرانی شهید بهشتی خبر داد.

 

ظریف منش گفت: همایش تخصصی حکمرانی علوی با هدف تبیین و ترویج فرهنگ علوی و در راستای تبیین حکمرانی علوی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: این همایش تخصصی به مناسبت ایام مبارک دهه امامت و ولایت، فردا (دوشنبه، ۴ مردادماه) از ساعت ۸ صبح آغاز می شود و با حضور اساتید، کارشناسان و علمایی از کشور ایران و ایتالیا تا ساعت ۱۳ ادامه می یابد.

 

ظریف منش تاکید کرد: در بخش خارجی این همایش که بصورت وبینار برگزار می شود دکتر عباس دی پالما، رهبر شیعیان کشور ایتالیا و حجج اسلام کاظم صدیقی و عبدالحسین خسروپناه و محسن اسماعیلی عضو مجلس خبرگان رهبری و محمد حسین رجبی دوانی، عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) حضور دارند.

 

وی در پایان با اشاره به ضرورت تبیین و ترویج حکمرانی علوی بر اساس آموزه های علوی و علمی، خاطرنشان کرد: این شیوه حکمرانی از نیازهای اساسی مدیریت جوامع بشری است.

 

گفتنی است، علاقمندان، اساتید و پژوهشگران محترم می توانند با استفاده از لینک b۲n.lr/e۴۳۸۰۱ در این همایش تخصص شرکت کنند.

منبع: شبستان

انتهای پیام /

 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دهه امامت و ولایت بنیاد بین المللی غدیر حکمرانی علوی همایش تخصصی ظریف منش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه

حجت الاسلام ابوذر قوره جیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: در این دوره ۲۸۲ نفر در سه بخش ۱۰ جز ،۲۰ جز و حفظ قرآن کریم شرکت داشتند.

مسئول اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این دوره از آزمون‌ها در سه حوزه امتحانی شهرستان هرسین، جوانرود و کرمانشاه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه آزمون اعطای مدرک تخصصی در چند سطح از جمله درجه یک، دو، سه، چهار و پنج برگزار شده خاطرنشان کرد: درجه یک معادل دکتری، درجه دو معادل فوق لیسانس، درجه سه معادل لیسانس، درجه چهار معادل فوق دیپلم و درجه پنج معادل دیپلم است.

مسئول اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه حضور شرکت کنندگان در این دوره را خوب ارزیابی کرد و افزود: سال گذشته ۲۱۹ نفر در این آزمون حضور داشتند که این آمار در سال جاری به ۲۸۲ نفر رسید.

وی یادآور شد: در نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در کنار اساتید مطرح و شناخته شده حوزه قرآن، شرکت کنندگان در گروه‌های سنی مختلف همچون خردسالان نیز حضور داشتند.

کد خبر 6096195

دیگر خبرها

  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه