Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@00:38:54 GMT

هزینه‌ سفر به آنتالیا در تابستان ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۹۳۰۵

هزینه‌ سفر به آنتالیا در تابستان ۱۴۰۰

 زیرا گردشگرانی که علاقه زیادی به سواحل مدیترانه و دریا دارند در این فصل، هم‌سفر تورهای آنتالیا می‌شوند. شهریور ماه به‌دلیل کاهش دمای هوای این شهر، بهترین ماه از نظر گردشگران به‌حساب می‌آید.

به یاد دارید که تابستان سال گذشته ویروس کرونا مانع از هرگونه سفری توریستی شد و همه مرزهای دنیا بسته شدند. با توجه به این موضوع تابستان امسال و تور سفر به آنتالیا می‌تواند یکی از به‌یادماندنی‌ترین سفرهای عمرتان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به کاهش این بیماری، این شهر ساحلی در تابستان امسال جزء شلوغ‌ترین مقصدهای گردشگری می‌شود.

استقبال فراوان مسافران، شهر آنتالیا را به محبوب‌ترین و معروف‌ترین شهر توریستی ترکیه تبدیل کرده است. مدت‌زمان رفت‌وبرگشت به این شهر حدودا یک‌ هفته است. پس تا انتهای این مطلب همرا ما بمانید و از قیمت ها و آفرهای ویژه سفر با تور آنتالیا علی بابا تابستانه مطلع شوید.

قیمت تور آنتالیا  در تابستان ۱۴۰۰ چقدر می‌شود؟

مسافران در تابستان علاقه بیشتری برای سفر نسبت به زمستان در آنتالیا دارند. در تابستان نسبت به زمستان شاهد گران‌تر شدن بلیط هواپیما، شلوغی هتل‌ها، گران‌تر شدن نرخ هتل‌ها و حتی افزایش قیمت‌های مراکز خرید و فروشگاه‌های برند در آنتالیا هستیم. اگر قصد انجام تفریحات ساحلی و آفتاب گرفتن در ساحل آنتالیا را دارید، در تابستان و اگر می‌خواهید از این شهر با هزینه‌های کم‌تری دیدن کنید می‌توانید در فصل‌های پاییز و زمستان به سفر بروید.

بخش قابل توجهی از هزینه سفر به چند ستاره بودن هتل‌های آنتالیا بستگی دارد که یکی از دلایل تفاوت در قیمت تور آنتالیا این موضوع است. مسافران باید توجه داشته باشند هتلی که انتخاب می‌کنند چند ستاره دارد؛ زیرا با بالا رفتن ستاره هتل، قیمت تور هم افزایش پیدا می‌کند.

آفرهای تور آنتالیا تابستان ۱۴۰۰ شامل چه چیزهایی هستند؟

 یکی از فرصت‌های عالی برای سفرهای ارزان قیمت، تور لحظه آخری تابستان است. اگر شما فردی باشید که همیشه چمدان‌تان آماده سفر باشد، می‌توانید به‌راحتی با یکی از تورهای لحظه آخری آنتالیا سفر کنید؛ زیرا آنتالیا جز کشورهایی است که برای سفر نیاز به ویزا ندارد. شما می‌توانید حتی با رفتن به یک سفر چند روزه از این شهر زیبا دیدن کنید و یک سفر مقرون‌به‌صرفه داشته باشید.

قیمت‌های وابسته به تور آنتالیا در تابستان ۱۴۰۰ چگونه تعیین می‌شود؟

 شما برای خرید تور آنتالیا دو راه دارید:

۱. با پرواز ایرانی ارزان‌تر بروید که معطلی دارد.

۲. با پروازهای خارجی گران‌تر سفر کنید و زودتر به مقصد برسید. این روش به این صورت است که پروازهای ایرانی به سمت آنتالیا می‌روند، مسافران را در خود فرودگاه آنتالیا پیاده نمی‌کنند. زمانی که شما با پرواز ایرانی سفر کنید، باید با ماشین فاصله حدود سه تا چهار ساعته را تا شهر طی نمایید. پس اگر معطل نشدن برای‌تان مهم است، از پروازهای ترک برای سفر کمک بگیرید که معمولا صبح زود حرکت می‌کنند و تا قبل از ظهر به مقصد آنتالیا می‌رسند.

بهترین زمان برای خرید تور تابستانه آنتالیا ۱۴۰۰

آنتالیا دو روز در هفته پرواز دارد. پس اگر قصد سفر دارید، باید از یک هفته قبل تور مورد نظر را تهیه کنید. تورهای آنتالیا به‌جز ایام نوروز به‌صورت هفت روزه ارائه می‌شوند و امکان کم و زیاد کردن روزها برای مسافران وجود ندارد.

بهترین تفریحات تابستانه در تور آنتالیا کدام هستند؟

· گلف بازی در آنتالیا: یکی از تفریحات جذاب تور تابستانی آنتالیا گلف بازی است.

· پارک‌های آبی آنتالیا: چهار پارک آبی در آنتالیا ساخته شده که مشهورترین آن‌ها پارک «ددمان» است. پیشنهاد می‌کنیم بازی در این پارک آبی را حتما تجربه کنید.

· غواصی در آب‌های شفاف آنتالیا: بعد از آموزش شما می‌توانید دل به دریا بزنید و از غواصی در دنیای زیر آب لذت ببرید.

· خرید در مراکز خرید آنتالیا: به‌دلیل وجود همه برندهای معروف دنیا در آنتالیا، مراکز خرید این شهر یکی از مناسب‌ترین مکان‌ها برای خرید هستند.

· سافاری در آنتالیا: تورهای یک روزه سافاری آنتالیا به‌این‌صورت است که سوار بر جیپ به دل جنگل و آب می‌زنید و از طبیعت جذاب آن‌جا لذت می‌برید.

· رفتینگ در آب‌های خروشان آنتالیا: شما می‌توانید با پارو زدن از تماشای مناطق، سواحل و دریای زیبای این شهر لذت ببرید.

رزرو تور آنتالیا را در  تابستان ۱۴۰۰ چگونه انجام دهم؟

شما علاقه‌مندان می‌توانید به رزرو یا کسب اطلاعات بیشتر درباره تورهای آنتالیا در تابستان ۱۴۰۰ با علی بابا در ارتباط باشید. شما می‌توانید به راحتی و سادگی در کم‌ترین زمان به سفری که مدنظرتان است، برسید. برای سفر به این مقصد شما دو راه دارید: اول این که با تورهای پکیج‌دار سفر کنید که برنامه سفرشان مشخص باشد. دوم این که می‌توانید خودتان کارگردان سفر به شهر آنتالیا باشید. شما عزیزان می‌توانید تجربیات خود را از سفر با تورهای تابستانه به آنتالیا، با کاربران سایت به‌اشتراک بگذارید.

کد خبر 616788 برچسب‌ها ترکیه سفر - گردشگری تور- گردشگری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ترکیه سفر گردشگری تور گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد

منچستریونایتد به شدت نیاز به تقویت تیمش در مرکز خط دفاعی دارد.

مارک گوئهی به دنبال جدایی از کریستال پالاس است و منچستریونایتد و آرسنال علاقه‌مند به جذب این مدافع در نقل و انتقالات تابستانی هستند.

طرفداری | طبق گزارش روزنامه تایمز، کریستال پالاس انتظار دارد که مدافع کلیدی خود را در تابستان امسال از دست بدهد، چرا که او مورد توجه شیاطین سرخ و توپچی‌ها قرار گرفته است. این مدافع میانی ۲۳ ساله طی دو سال گذشته مورد توجه بوده است و در حالی که تابستان گذشته در پالاس ماند، حالا انتظار می‌رود که او سرانجام در این تابستان به تیم دیگری منتقل شود. طبق گزارش‌ها، گوئهی به دلیل پتانسیل بالایش و باقی ماندن دو سال از قراردادش، با قیمتی بیش از ۵۵ میلیون پوند در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

گوئهی که محصول آکادمی چلسی است، سه سال پیش با مبلغ ۱۸ میلیون پوند به پالاس پیوست. گفته می‌شود چلسی حق برابری با پیشنهادهای سایر تیم‌ها را دارد، اما بعید به نظر می‌رسد که آن‌ها علاقه‌ای به جذب مجدد این مدافع داشته باشند.

این مدافع میانی در ماه فوریه تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت و حالا امیدوار است قبل از پایان فصل به میادین بازگردد؛ زیرا او می‌خواهد در لیست تیم ملی انگلیس برای مسابقات یورو 2024 قرار گیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • شهردار تهران: ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد
  • کیائر تابستان از میلان جدا می‌شود
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • صلاح حرف آخرش را به لیورپول زد
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند