Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان معتقد است چرخه پرورش بازیکنان در اردوهای تیم ملی نباید متوقف شود.

به گزارش ایلنا، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در خصوص برگزاری اردوی آماده سازی این تیم جهت شرکت در تورنمنت فوتبال زیر ۲۳ سال کافا گفت: این مسابقات از  ۲۷ مرداد تا ۵ شهریور به میزبانی تاجیکستان برگزار می‌شود و با تیم های ازبکستان، تاجیکستان، افغانستان و قرقیزستان هم گروه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس اردوهای آماده سازی خود را برای حضوری پر قدرت در این تورنمنت برگزار و نقاط ضعف و قوت تیم را بررسی کردیم.  

وی ادامه داد: اردوی آماده سازی تیم ملی از ۲۸ تیرماه تا روز گذشته سوم مرداد ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار شد که بازیکنان در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات بدنسازی، تکنیک و تاکتیک را برگزار کردند. با توجه به اینکه اصلی ترین حریف ما در تورنمنت پیش رو تیم امیدهای ازبکستان است، تمرینات ویژه‎ای را برگزار کردیم. در واقع ما با ترکیب تیمی جوان و سه بازیکنان در رده سنی زیر۲۳ سال در کافا حضور داریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان ادامه داد: با توجه به تاکید فدراسیون و نگاه‌ویژه به تیم جوانان بانوان، سعی کردیم شاکله اصلی این تیم بر پایه بازیکنان جوانانی باشد که از نظر سنی برای حضور در مسابقات سنی جوانان در دو سال آینده حضور خواهند داشت و به این دلیل تیم بسیار جوان تری در این مسابقات ما را همراهی می‌کند.

آزمون در ادامه بیان کرد: سعی ما بر این است تا برترین بازیکنان را انتخاب و پرورش دهیم. در واقع چرخه پرورش بازیکنان در اردوهای تیم ملی نباید متوقف شود و امیدوارم این فرصتی که با نگاه به چشم انداز ساخت بازیکنان جوانان ایجاد شده، مسیر خود را همچنان طی کند تا به موفقیت و اهداف خود که پشتوانه سازی تیم ملی فوتبال بزرگسالان است، برسیم.

وی ضمن ابراز نارضایتی از لغو مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان گفت: از اینکه مسابقات جوانان در آسیا امسال کنسل شد بسیار ناراحت شدیم. اما تمام سعی خود را بکار می‌گیریم تا بازیکنان بیشتری را زیر نظر داشته و با پرورش آنها، شرایط تیم های ملی را به گونه ای فراهم کنیم که تیم ها با قدرت کار خود را ادامه دهند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال جوانان بانوان تیم ملی فوتبال جوانان بانوان مریم آزمون تیم ملی فوتبال جوانان بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا

رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا ادامه یافت و ۵ نماینده بوکس ایران با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز پنجم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، امروز (چهارشنبه - 13اردیبهشت) با برگزاری رقابت‌های رده سنی جوانان پیگیری شد و پنج  نماینده کشورمان با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

در وزن 51 کیلوگرم، مهدی کاظمی مقابل ظفربیک‌ کمیل‌اوف‌ از قرقیزستان شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. رضا فضلی در وزن 57 کیلوگرم با شکست مقابل نماینده اردن از دور مسابقات کنار رفت.

سیدعلی‌ اکبرمیراحمدی‌ در وزن 63.5 کیلوگرم مغلوب حریف هندی شد و سام استکی در وزن 80 کیلوگرم مقابل نماینده ازبکستان شکست خورد. عباس گرشاسبی نیز در وزن 92 کیلوگرم مغلوب نماینده هند شد تا هر 5 نماینده کشورمان در رقابت‌های امروز از دور مسابقات کنار بروند.

همچنین فردا (پنجشنبه) مسابقات رده امید برگزار می‌شود که سه نماینده ایران به مصاف حریفان می‌روند.

در وزن 57 کیلوگرم، نیما بیاتی که پیش از این نماینده فیلیپین را شکست داده است با گانبولد از مغلوستان مبارزه می‌کند. در وزن 63.5 کیلوگرم، امیرحسین پیشرو که حریفی از سریلانکا را برده است با مادامینوف ازبکستانی روبه‌رو می‌شود.

در وزن 71 کیلوگرم، عیسی فردین که ابتدا نماینده عرق را از پیش‌رو برداشته با آکالیکوف قزاق مبارزه دارد.

 رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از  روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) آغاز ‌شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با 18 بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داور قمی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا