Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته ۴۹۲ هزار و ۳۸ نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و همچنین ۸۲۶۵ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۱۹۴ میلیون و ۸۳۵ هزار و ۳۱۶ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۱۲۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۷۶ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۲۲۹ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۳۷ هزار و ۲۴۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۵ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۴۶۵ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۶۲۶ هزار و ۷۶۲ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۳۸ هزار و ۱۵۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۱ میلیون و ۴۱۱ هزار و ۲۶۲ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۲۰ هزار و ۹۹۶ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۱۸ هزار و ۱۲۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۹ میلیون و ۶۸۸ هزار و ۶۶۳ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۵۴۹ هزار و ۹۹۹ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه, فرانسه، انگلیس، ترکیه و آرژانتین نیز به ترتیب با ۶ میلیون و ۱۲۶ هزار و ۵۴۱، ۵ میلیون و ۹۹۳ هزار و ۹۳۷، ۵ میلیون و ۶۹۷ هزار و ۹۱۲، ۵ میلیون و ۶۰۱ هزار و ۶۰۸ و ۴ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۶۱۵ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای کلمبیا با ۴ میلیون و ۷۲۷ هزار و ۸۴۶ مبتلا و ایتالیا نیز با ۴ میلیون و ۳۱۷ هزار و ۴۱۵ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبود یافتگان نیز کشورهای هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۳۰ میلیون و ۵۷۹ هزار و ۱۰۶، ۲۹ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۹۰۹ و ۱۸ میلیون و ۳۴۹ هزار و ۴۳۶ نفر بهبود یافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو ویروس کرونا کرونا در جهان ۲۴ ساعت گذشته دست داده اند نفر جان خود ۴ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول میزان بارش در فارس تا ساعت ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سامانه بارشی اخیر که از اواخر چهارشنبه وارد فارس شد، بیشتر مناطق استان را تا امروز بهره‌مند از رحمت الهی کرد.
در این سامانه تا عصر امروز، شهرستان فیروز آباد با ۱۰۴ میلی متر رکورد دار بود و نور آباد ممسنی هم با ۹۲ میلی متر مکان دوم را به خود اختصاص داد در میمند هم ۸۳، قیروکارزین ۶۹، جهرم ۶۳ خنج و کازرون ۵۹، کوار ۴۷، زرین دشت ۴۶، اردکان ۴۰، فسا و داراب ۳۸ و رستم ۳۶ میلی متر باران بارید.
میزان بارش در شیراز هم ۲۵ میلی متر اعلام شده است و جمع بارندگی سال زراعی جاری در این کلانشهر به ۲۵۰ میلی متر رسید.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۶ ارديبهشت
  • جدول میزان بارش در فارس تا ساعت ۱۵:۳۰
  • جدول بارش‌های فارس تا ساعت ۸:۳۰ امروز
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • وجود ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در ایران / آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها