Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-با حضور مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران پانزدهمین مرحله مواسات و همدلی با توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی و ۱۱۰ سری جهیزیه در بندرعباس برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، روز گذشته با حضور سردار حزنی مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان، تراهی مدیرکل کمیته امداد استان و جمعی از دیگر مسئولان و فرماندهان آیین اهدای 110 سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی و توزیع 30 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس: شهدای کردستان برای حفظ امنیت مردم و کشور جانشان را تقدیم کردندفرمانده کل سپاه از خانواده شهدای کردستان تجلیل کرد+تصاویرمسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه: بیش از 6000 سری جهیزیه در هرمزگان توسط سپاه توزیع شد

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در آستانه عید غدیر خم شاهد ازدواج معنوی زوج‌های جوان استان بودیم که در همین برنامه در راستای حمایت از ازدواج آسان 110 سری جهیزیه به این زوج‌ها تقدیم شد. 

وی افزود: در این مراسم همچنین ما 30 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و 5 هزار بسته لوازم التحریر نیز در بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع کردیم. 

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: در 15 مرحله گذشته مواسات و همدلی بالغ بر 485 هزار بسته معیشتی تهیه و به محرومان استان هدیه شده است. 

در ادامه گزارش ویدئویی تسنیم از برگزاری پانزدهمین مرحله مواسات و همدلی در استان هرمزگان را مشاهده خواهید کرد:

انتهای پیام/864/ی

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار بسته معیشتی استان هرمزگان فرمانده سپاه سری جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

حجت الاسلام موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در مراسم تجلیل از مربی و هادیان سیاسی رده‌های بسیج سپاه ناحیه بندرعباس گفت: شهید مطهری در دوران زندگی خود برای اسلام خدمات ارزنده‌ای ارائه، و با جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی مبارزه کرد.

از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • «مدرسی» فرمانده سپاه دامغان شد
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین