Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان این که  اصل برگزاری اعیاد و عزاداری‌های مذهبی روشن و محرز است، گفت: برگزاری ایام دهه ولایت و عزاداری‌های ماه محرم و صفر به طور قطع برگزار خواهد شد، اما نحوه برگزاری مراسم‌های پیش رو نیازمند دستور العمل‌های بهداشتی  از جانب ستاد ملی کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به آغاز فعالیت ستاد عملیات محرم و صفر از یک ماه گذشته در استان بیان کرد: تمامی مقدمات محتوایی و برنامه‌ریزی، برگزاری مراسم، سازماندهی هیئت‌ها و مداحان جامعه قرآنی و سازماندهی مبلغان در ستاد عملیات انچام شده است.

حجت الاسلام نظیری ادامه داد: به طور کلی دستورالعمل‌های اجرایی مراسم همانند سال گذشته است، اما آسیب شناسی‌هایی صورت گرفته که نقاط قوت و ضعف شناسایی  در مراسم امسال جبران و اعمال می‌شود.

این مسئول با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم در این قبیل از مراسم های مذهبی بیان کرد: امیدواریم امسال شاهد برگزاری عزاداری‌های محرم و صفر به شکل حداکثری و حضور پرشور مردم باشیم.

او یادآور شد: در راستای رفع مشکلات سال گذشته  و داشتن زمان کافی برای هیئت‌ها برای برنامه ریزی و آمادگی مراسم عزاداری ماه محرم و صفر از ستاد ملی کرونا خواستاریم هرچه سریع‌تر با قید فوریت دستور العمل‌های نحوه برگزاری را ابلاغ کند..

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی ماه محرم محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۹۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خلیل آباد

دریافت 14 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6096417

دیگر خبرها