Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@14:45:00 GMT

یک کتاب تصویری برای بچه‌ها

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۹۵۲۴

یک کتاب تصویری برای بچه‌ها

کتاب تصویری «من روی دستم می‌ایستم» نوشته علی خدایی برای کودکان منتشر شد.

به گزارش ایسنا، این کتاب که با طراحی و تصویرگری علی خدایی به چاپ رسیده، اثری است تصویری و بدون کلمه، که با الهام از داستان فیل در تاریکی مثنوی معنوی طراحی شده است و سعی دارد که روایتی را از طریق تصاویر شرح و بسط دهد.

کتاب «من روی دستم می‌ایستم» در ۲۸ صفحه تمام‌رنگی با شمارگان ۲۵۰۰ نسخه و به قیمت ۱۵هزار تومان برای گروه سنی بالاتر از ۴ سال در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در معرفی کانون از کتاب‌های تصویری آمده است: مهم‌ترین کارکرد کتاب‌های تصویری بدون کلمه این است که می‌توانند جنبه‌ مهمی از هنرهای تصویری تجسمی را به نمایش بگذارند و بیننده با نشانه‌های دیداری ساده و پیچیده‌ای روبه‌رو می‌شود که سعی می‌کند معنای آن‌ها را کشف کند و به یک روایت و داستان برسد.

براساس نوشته‌ پدیدآورندگان آثار تصویری، کتاب‌های تصویری بدون کلمه، تنها در تعامل با مخاطب معنا پیدا می‌کنند و کارکرد آن‌ها به مخاطب وابسته است، بنابراین می‌توان این کتاب‌ها را مشارکتی و تعاملی نامید.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب و سایر آثار فرهنگی کانون را از مراکز عرضه‌ محصولات این مجموعه در سراسر کشور و فروشگاه اینترنتی کانون به نشانی shop.kpf.ir خریداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علي خدايي کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروانه با الگوی منحصر به فرد را پیدا کنید (معمای تصویری)

عصر ایران - در معمای تصویری زیر تعدادی پروانه دیده می شوند. الگوی روی بال های یکی از این پروانه ها منحصر به فرد است و مشابه دیگری ندارد. شما باید این پروانه متفاوت را پیدا کنید.

 

 

این قبیل سرگرمی های تصویری گزینه خوبی برای تقویت مهارت های مشاهده ای انسان هستند. با تعیین بازه های زمانی کوتاه مانند 20 ثانیه می توانید شرایط را چالش برانگیزتر کنید.

 

 

پاسخ در پایین صفحه ارائه شده است.

 

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

 

پاسخ: در تصویر زیر پروانه منحصر به فرد مشخص شده است.

 

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک گلدان در این تصویر گم شده، آن را بیابید!

دیگر خبرها

  • حل مشکل املای دانش‌آموزان با طرح بازی و ورزش معلم سمنانی
  • بحران ادبیات داریم
  • پروانه با الگوی منحصر به فرد را پیدا کنید (معمای تصویری)
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • نوشتن کتابی درباره امام قلی‌خان برای بچه‌ها
  • «کلیله و دمنه» در کانون توجه نمایشگاه کتاب ابوظبی
  • ◄ کاربرد کلمات و عبارات حمل و نقلی در متون و اشعار فارسی
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خندیدن به «قضاوت»
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت