Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: برخورداری از امکانات اولیه مثل آب، راه، مسکن و امثال آن جزو حقوق مسلم مردم است و نمی‌توان آنها را از این حقوق محروم کرد یا در ارائه این امکانات به آنها تعلل ورزید.

وی افزود: از سوی دیگر ارائه این امکانات به مردم با اقدامات مقطعی جوابگو نیست و باید اقدامات زیربنایی در این زمینه انجام شود و به طور خاص در مورد خوزستان پروژه آب و فاضلاب این استان تکمیل و اقدامات مقتضی و بلندمدت در این زمینه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خوزستان در سال‌های گذشته بودجه کم نداشته و اعتبارات زیادی برای بخش‌های مختلف در این استان در نظر گرفته شده است، اما متاسفانه با وجود تخصیص اعتبارات اقدامات لازم برای رفع مشکلات این استان انجام نشده است.

قادری خاطرنشان کرد: اگر حمایت‌هایی که امروز از خوزستان می‌شود پیش از این انجام می‌شد، امروز شاهد اعتراض مردم و سوء استفاده ضد انقلاب از این اعتراضات نبودیم.

وی افزود: ما باید در این باره و همین طور موارد مشابه هوشمندانه عمل کنیم و اجازه ندهیم که دشمنان کشور و نظام بتوانند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و به فضاسازی علیه کشور ما بپردازند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته آنها به سهم خود فکر می‌کنند که با این فضاسازی‌های رسانه‌ای می‌توانند اقدام جدی علیه کشور ما داشته باشند که این یک خوش خیالی بیش نیست، ولی ما هم در داخل نباید به گونه‌ای عمل کنیم که خوراک رسانه‌ای برای آنها فراهم کنیم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: جعفر قادری خوزستان ضدانقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب استان البرز با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه قضائی کرج که منجر به ورود به موقع و مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی به وسعت ۱۱۰ هکتار شد گفت: در پی دریافت گزارش جهاد کشاورزی در خصوص آغاز تغییر کاربری در «اراضی کلوان» بخش آسارا و منطقه «خدایار خان» ماهدشت اقدامات قانونی در این خصوص با نظارت دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان اجرایی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اعلام اینکه این اقدامات در دو عملیات جداگانه انجام شده است، اضافه کرد: در منطقه «خدایار خان» ماهدشت وسعت ۹۰ هکتاری و در «اراضی کلوان» بخش آسارا وسعت ۲۰ هکتاری در معرض تغییر کاربری بودند، اقدامات مقتضی نسبت به اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به اجرا رسید.

وی با اعلام اینکه ارزش اراضی اعمال قانون شده در دو عملیات، ۵,۹۰۰ میلیارد تومان است و با اشاره به اقدامات قانونی انجام شده اظهار داشت: در این عملیات تفکیک، قطعه بندی و دیوارکشی ۵۷ مورد، بنا و ویلای غیرمجاز ۱۰ مورد، محوطه سازی ۲۶ مورد، دپوی مصالح ۱۳ مورد و همچنین موارد متعددی اعم از ایجاد راه، گودبرداری و انشعابات غیرمجاز گاز، برق و آب قلع و قمع شد.

مددی با یادآوری دستاوردهای سند تحول و تعالی در پیگیری از جلوگیری تغییر کاربری اراضی و تعدی به منابع طبیعی، تصریح کرد: مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در دوره «تحول و تعالی قوه قضائیه» نیز با سیاست‌های دادگستری کل استان البرز ادامه خواهد داشت و قطعاً اجاره تعدی غیرقانونی به اراضی کشاورزی را نمی‌دهیم.

کد خبر 6090651

دیگر خبرها

  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان برگزار شد