Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@02:16:12 GMT

چهار طرح تولیدی در کیش به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۹۷۰۰

چهار طرح تولیدی در کیش به بهره برداری رسید

به گزارش ایرنا، این طرح ها شامل شامل شرکت‌های اکسیر، شدا، وسیم کیش و طرح توسعه شرکت ایتال ان جی گروپ کیش بود که با حضور حمیدرضا مومنی دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهوری به بهره برداری رسیده است.
این طرح ها که با سرمایه گذارای ۱۰۰ درصدی بخش خصوصی به میزان ۸۱۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی و ۸۸۴ هزار دلار سرمایه گذاری ارزی احداث شده زمینه ساز اشتغال ۷۸ نفر به صورت مستقیم و ۲۹۵  نفر به صورت غیر مستقیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت اکسیر کیش با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال و با ایجاد اشتغالزایی مستقیم برای ۲۰ نفر و غیر مستقیم ۱۵۰ نفر با ظرفیت تولید سالانه سه میلیون عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی در زمینه عطریات و افشانه در منطقه آزاد کیش فعالیت می‌کند.
شرکت شداکیش با ایجاد اشتغالزایی مستقیم برای ۲۶ نفر و غیر مستقیم ۵۰ نفر با ظرفیت تولید سالانه ۲ میلیون عدد شامپو، یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد ژل بهداشتی بانوان و آقایان و ۴۰۰ هزار عدد لوازم شوینده و ضد عفونی کننده و افشانه بوده که برای اجرای آن ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
شرکت وسیم کیش هم با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال و با ایجاد اشتغالزایی مستقیم برای هفت نفر و غیر مستقیم ۵۰ نفر با ظرفیت مونتاژ سالانه ۲۱ هزار  عدد لامپ LED  و ۴۰ هزار عدد مونتاز ماژول برد LED  در منطقه آزاد کیش فعالیت می‌کند.
برای طرح توسعه شرکت ایتال ان جی گروپ کیش نیز سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال و ۸۸۴ هزار دلار سرمایه گذاری شده که ظرفیت تولید سالانه آن یک میلیون ۸۰۰ هزار تیوب و یک میلیون و ۲۰۰ هزار بسته انواع نرم کننده، رنگ مو، شامپو و واکس مو است و پس از افتتاح در این مرحله ۲۵ نفر به صورت مستقیم و ۴۵ نفر به صورت غیرمستقیم مشغول بکار خواهند شد.
امروز در هفتمین و آخرین مرحله افتتاح پروژه های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ۳۳ پروژه عمرانی، تولیدی و زیربنایی با ارزش ۱۶ هزار و ۶۹۳ میلیارد ریال در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی (کیش، قشم و ارس) با فرمان رییس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

برچسب‌ها حمیدرضا مومنی کیش معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش افتتاح طرح هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمیدرضا مومنی کیش معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش حمیدرضا مومنی کیش معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش افتتاح طرح هرمزگان میلیارد ریال سرمایه گذاری نفر به صورت غیر مستقیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۹۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز با حضور در ایستگاه تقویت فشار گاز شماره ۲ شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، ضمن تبریک هفته کار و کارگر و تشکر و قدردانی از زحمات مدیریت و کارگران این شرکت گفت: قدردان زحمات کارگران هستیم و به این قشر تلاشگر افتخار می‌کنیم.

موالی زاده می گوید: شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی نقش برجسته‌ای داشته و در جهت رفع مشکلات و توسعه شهرستان و همچنین کمک به روستا‌های همجوار تاسیسات نفتی گام‌های مثبتی برداشته است.

حسن شهروئی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در ادامه به فعالیت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت از جمله توسعه فضای سبز، توزیع البسه و لوازم تحریر بین دانش آموزان و توزیع بسته‌های معیشتی در روستا‌ها و درختکاری و زیباسازی حریم راه‌ها اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین